Komentarze (30)

Oglądać w 6 minucie

@lexico lol, teraz widzę że zły filmik się podlinkował, choć miniatura dobra
https://youtu.be/xNu9qJfStN0

Dodaje do cotygodniowych ćwiczeń. Thx

Martwy ciag 2-3x/tyg da wam wiecej benefitow niz jakies wygibasy dla emerytow, pod warunkiem, ze bedziecie robic to POPRAWNIE.

Polecam joge z Małgo. Potwierdzam, pomogła w bólach lędźwiowych spowodowanych przez pracę siedzącą.

@lexico Odstaw (((internet))) bo (((pornografia))) juz ci doszczetnie zryla czerep.

@AmbrozyKalarepa czemu od razu taka skrajność? Można robić i martwy i jogę (sam tak robię), a nie od razu dzielić ludzi na prawilniaków co robią martwy i emerytów co robią jogę ¯\_(ツ)_/¯

@watrix Przeciez takie cwiczenia z YT sa chuja warte. Jak kobietki co machaja 30 sekund noga w powietrzu liczac, ze zbuduja posladkowe wieksze. Gowno prawda. Bez ciezkich siadow i NADWYZKI KALORYCZNEJ sie nie obedzie.

 

Taka forma aktywnosci jest wysoce nieefektywna, jezeli zajmuja sie nia zdrowi, pelnosprawni ludzie w sile wieku. Ponadto sam DL jako cwiczenie WYMUSZA utrzymanie poprawnej pozycji w celu unikniecia kontuzji.

@AmbrozyKalarepa czy rozumiesz, że joga służy rozciąganiu i rozluźnianiu mięśni, a nie budowaniu masy mięśniowej? O jakiej nadwyżce kalorycznej mówisz? Czy uprawiałeś jakiś sport poza ciężarami? Czy zdażyło Ci się mieć rwę kulszową? Miałeś kiedyś kontakt z jakimkolwiek fizjoterapeutą?
Trenuję cały rok, w zimie głównie siłownia, a poza tym cały rok bieganie i jazda na rowerze. Jeżdżę dużo, przytrafiły mi się nawet ultramaratony gdzie siedziałem na rowerze przez 36h non-stop. Po takiej jeździe nie potrzebujesz martwego ciągu, ale rozluźnienia. Co więcej po samym martwym możesz potrzebować rozluźnienia mięśni.

@watrix Fizjoterapia to szamaństwo.

@AmbrozyKalarepa tak było, nie zmyślam

@lexico 14:30 tez ladnie sie buja

Rada okołotematowa: tak samo na miłość bosko mirki/tomki/hejterzy - jak ćwiczycie ABSy to ćwiczcie też plecy!
Rada#2 jak plecy bolą, a długo przed kąkutrem siedzicie to naprawdę upewnijcie się że macie dobre krzesło.
Moja persnal fave pozycja jogi to shavasana

@qebeq Brzucha nie trzeba cwiczyc, jak juz to najlepiej robic spacer farmera oraz DL i SQ bez pasa. Jak jednak komus zalezy to nie wiecej niz 3x w tygodniu powinien robic kolko (ab wheel), wznosy nog czy biegi sprinterskie, ew. allahy. Cwiczenia na brzuch z internetu to gowno.

Od siebie polecam koszulkę z eplecy.pl
Droga jak skurwesyn, ale w budżecie programidty i po miesiącu noszenia po kilkadziesiąt minut, w tym podczas siedzenia przed kompem zauważam zmiany w nawyku, zmiany w odczuwaniu pozycji którą uznaję za wygodną. W połączeniu z ćwiczeniami wydaje się to świetną drogą do pozbycia się garba

@AmbrozyKalarepa To, że Ty wolisz być pospinany i uważasz, że rozciąganie i cardio jest niepotrzebne, to nie oznacza, że te rzeczy są stratą czasu. Trening siłowy nie daje kondycji i sprawności jako takiej, która jest potrzebna do innych dziedzin sportu jak chociażby rower czy basen. Dodatkowo, gdy brakuje rozciągania i rozluźnienia mięści wzrasta ryzyko konduzji. Po co te mięśnie, skoro męczy wniesienie zakupów na 3 piętro i wszędzie jeżdzi się samochodem później.. ¯\_(ツ)_/¯

@AmbrozyKalarepa

Odstaw
Jestem facetem i potrafię docenić kobiece piękno. Nie jak ty.
Już po wazektomii?

@pingWIN Cardio spala miesnie.

która jest potrzebna do innych dziedzin sportu jak chociażby rower czy basen

 

Bo to inne dyscypliny wykorzystujace inne wlokna miesniowe. Z tego samego powodu nie ocenia sie baletnicy przez pryzmat totalu w trojboju.

@lexico>juz po wazektomii?
Tak, twojej

@AmbrozyKalarepa riposta godna soyboya

@lexico post physique

@AmbrozyKalarepa Cardio spala mięśnie wtedy, gdy masz niskokaloryczną dietę i robisz za dużo cardio, bo ciało już nie ma wtedy już z czego palić. 3x w tygodniu po 0.5-1h pomoże w wydolności bez palenia mięśni.

 

Co do drugiej części komentarza, to właśnie o tym mówię. Temat artykułu o rozciąganiu i rozluźnianiu mięśni, a Ty z DL wyjeżdżasz (nie mówiąc o tym, że nieumiejętne wykonanie DL tylko pogorszy nasz stan pleców). Artykuł jest skierowany bardziej do osób pracujących w umysłowo, którzy w domowym zaciszu poświęcić pół godziny dla komfortu pleców.

@pingWIN

nie mówiąc o tym, że nieumiejętne wykonanie DL tylko pogorszy nasz stan pleców

 

Napisalem wykonywanego POPRAWNIE.

 

Temat artykułu o rozciąganiu i rozluźnianiu mięśni

 

Na co mi te rozciaganie jak bede mial 35cm w bicepsie?

@AmbrozyKalarepa No właśnie, ale DL nie da się poprawnie wykonać tu i teraz bez wiedzy i doświadczenia. Pasuje trochę pooglądać yt/innych, mieć ew. jakiegoś trenera, a to wszystko kosztuje i wymaga czasu. Widziałem trochę ludzi na siłowni, którzy robili deadlift z kocim garbem, zapadającymi się kolani do środka, etc. Takie rozluźnienie możesz zrobić tu i teraz, bez zbędnych zagłebień się w temat.

@pingWIN To, ze kilku sezonowcow zle wykonywalo nie dyskredytuje DL i nie swiadczy o przewadze wygibasow dla geriatrii nad zlozonymi ruchami wielostawowymi.

@AmbrozyKalarepa

 

Na co mi te rozciaganie jak bede mial 35cm w bicepsie?

 

Rozciągnięty mięsień ma większy zakres i zmiejsza się ryzyko zerwania. Natomiast rozluźnienie po treningu przyspiesza regenerację mięśni, ale skoro ćwiczysz to takie rzeczy powinieneś już wiedzieć..

 

To, ze kilku sezonowcow zle wykonywalo nie dyskredytuje DL i nie swiadczy o przewadze wygibasow dla geriatrii nad zlozonymi ruchami wielostawowymi.

 

Ale artykuł jest właśnie do takich ludzi skierowany. Ludzi niedoświadczonych w sporcie i chcących zwyczajnie mieć zdrowszy kręgosłup, a nie 35cm w bicepsie, które nie jest celem dużej ilości osób. Ja nie pokazuje przewagi tych rozwiązań nad DL, bo są to inne ćwiczenia i skierowane do innych osób, tylko pokazuje Tobie, który nie widzi innych perspektyw, że takie istnieją dla innych osób.

@pingWIN >35 w bicepsie ktore nie jest celem duzej ilosci osob
35 to niektorzy bez treningu maja, bo sa chudymi szczurami

@AmbrozyKalarepa i tu masz rację xD Ale wiesz o co mi chodzi

@AmbrozyKalarepa

post physique
mój post ma 8 piorunów, a twój?
small dick energy

Zaloguj się aby komentować