Silnik gry działa bardzo dobrze
Na ten moment zużycie zasobów całej aplikacji wygląda tak:
Zużycie zasobów Coconut Game Stack:
Główne komponenty gry:
Monitoring (opcjonalny):
Minimalna konfiguracja (tylko gra):
-
CPU: ~0,8% (server + client)
-
RAM: ~485 MB (401 + 84 MB)
Pełna konfiguracja (z monitoringiem):
-
CPU: ~1,5%
-
RAM: ~733 MB (401 + 84 + 209 + 36 + 3 MB)
Wydajność:
-
Game Server: Najbardziej zasobożerny (Java JVM + C++ engine)
-
Client: Lekki (tylko Vite dev server)
-
Monitoring: Średnio zasobożerny, ale opcjonalny
Na ten moment działa:
-
Multiplayer (wielu graczy)
-
Wiele mobów, AI
-
Poruszanie się, systemy kolizji i wiele typów terenu
-
Bardzo prosty interfejs graficzny z chatem (żeby mieć wizualizację)
-
Proste statystyki
Następnym razem udostępnię serwer – napisana jest już cała konfiguracja auto-deploymentu. Wystarczy wrzucić i uruchomić. Zrobię to w najbliższym czasie.
Później zajmę się rozwijaniem mechaniki gry, punktacją, rozwojem postaci :D
#chwalesie #programowanie
