
Roger Hodgkiss, prezes Generali Polska, dziwi się, że na rynku nadal są gracze, którzy dla zdobycia udziałów gotowi są poświęcić rentowność biznesu, prowadząc do wojen cenowych. W rozmowie z XYZ opowiada o straconych okazjach do przejęcia konkurentów i gotowości do akwizycji. Zapowiada nową platformę dla klientów, projekt zdrowotny i sprzedaż ubezpieczeń majątkowych przez spółkę 4Life Direct.
XYZ: Po ponad pięciu latach w Generali ma pan jeszcze sentyment do PZU?
Roger Hodgkiss, prezes Generali Polska: Bardzo dużo się nauczyłem w czasie pracy w PZU. Zrozumiałem, że decyzje PZU mają ogromny wpływ na cały rynek i jego rozwój.
Obserwuje pan działania prezesa Artura Olecha?
Wydaje mi się, że ma dobry start. Jako prezes największego ubezpieczyciela w Polsce jest odpowiedzialny nie tylko za grupę ubezpieczeniową, ale w zasadzie za cały ten rynek. I patrząc na dotychczasowe działania, mam wrażenie, że traktuje tę rolę poważnie. Polski rynek ubezpieczeniowy potrzebuje silnego przywództwa PZU. [...]
#biznes #polska #ubezpieczenia #pzu #generali #wywiad