Po ostatniej wrzucie, wziąłem sobie trochę rad do serca i poprawiłem trochę błędów.

Ogólnie gra przyjęła się bardzo dobrze, dostałem wiele wiadomości prywatnych.

Wiele z nich zawierało wskazówki, inne pochwały a jeszcze inne pytania.


Gra zyskała na klimacie oraz treści.

Co zostało poprawione?


  • Level design, poziomy są bardziej "wypchane" nie ma pustych ścieżek, gdzie po prostu idziemy

  • Poziom trudności, został poprawiony, w jednym miejscu obniżony, bo ciężko było wykonać akcje, a w innym utrudniony

  • Rozjeżdżający się dźwięk czy animacje, proste błędy, już wszystko działa poprawnie

  • Aktualnie kamera na starcie poziomu "jedzie" pokazać gdzie leży klucz

  • Dodatkowo po podniesieniu klucza, kamera jedzie pokazać gdzie są drzwi na następny poziom

  • Poprawiono także sam kod gry, który zjada mniej pamięci, więc gra pójdzie znowu na starszym sprzęcie


No i wprowadziłem poprawki w fabule, bo jakaś jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A poniżej krótki filmik z najnowszej wersji, jest tam tylko pierwszy poziom, ale pokazuje jak dużo się zmieniło


https://youtu.be/V89Ixb-8Nug


#chwalesie #walteradventure #gry #pcmasterrace #programowanie #steam

Komentarze (13)

Gagger

@ErwinoRommelo Ogólnie jak oglądam stare wersje gry, sprzed kilku aktualizacji v0.0.1

To widzę jaki postęp tam poszedł, zmieniła się ta gra dość mocno, z takiego projektu na studia w sumie całkiem ciekawą grę (づ•﹏•)づ


Nawet mi jeden Beta Tester powiedział, że gra go wkurzała bo umierał na jednym poziomie chyba z 10x

Ale była tak wciągająca że nie mógł odpuścić i grał dalej.

Finalnie po ukończeniu 6 poziomu miał na koncie 84 śmierci ( ͡° ͜ʖ ͡°)

ErwinoRommelo

@Gagger xd wpierdol to ciezka przyprawa do zdozowania, bez niej gra niema smaku lecz gdy sypniesz za duzoz gracz odpusci, a jak jest idealnie to gra az pokona wyzwanie. Jak to mowia milosc zycia nie moze dac dupy na pierwszej randce.

Gagger

@ErwinoRommelo U mnie jest ten myk, że stawiam na przykład "swing axe" taki opadający z sufitu topór 3x pod rząd.

Typ mi mówił, że


  • Fajnie idę, patrzę topór w suficie, no to udało mi się go aktywować i nie umrzeć, idę i zauważyłem drugi też przeszedłem, ale trzeciego nie zauważyłem i się wje**ałem i od nowa poziom.

Staram się zrobić pułapki w stylu "jak ja mogłem tego nie zauważyć".

Tak aby efekt był w stylu


  • Tym razem się uda, skocze 1sekundę później i ominę to wszystko. I tak mija 5 śmierć na poziomie, gdzie gra trwa już 20minutę
pokeminatour

@Gagger a ja bym proponowal, o ile nie zajmie to zbyt dużej ilości czasu dodanie poziomu trudności super beginner. Nie każdy szuka w grze wyzwania, część osób szuka prostej gry dla zrelaksowania, lub gry dla dziecka, a w tym segmencie poza Kirby i Yoshi nie słyszałem by coś było.

Gagger

@pokeminatour w sumie.

Moge dodać poziom trudności „For Child” albo zrobić klasyczne Easy, Medium, Hard

koszotorobur

@Gagger - poziom trudności nazwany, że jest dla dzieci trochę dyskryminuje dorosłych z trudnościami ruchowymi lub wzrokowymi.

Nie zakładaj, że każdy komu Twoja gra sprawia trudność jest dzieckiem.

koszotorobur

@Gagger - trudno jest dowieźć projekt i później go rozwijać - więc za samo to szacunek.

A jakich bonusów można się spodziewać dla hejtowiczów?

Catharsis

@Gagger No lepiej to wygląda niż jak kiedyś dawno temu oglądałem tutaj gameplay z tego. Pamiętam, że chyba nawet ci pisałem, że irytowało mnie jak ta kamera latała podczas skoków i faktycznie chyba poprawiłeś to bo już nie widzę niczego takiego.


Jeszcze takie pytanie, bo widzę, że na video we wszelkich menu poruszasz się myszką, nie da się sterować strzałkami czy wsad tak aby nie odrywać rąk od klawiatury?


No i czy gra wgl obsługuje sterowanie padem bo to w sumie też ważny aspekt w platformówkach. No i ułatwi granie ludziom na różnych przenośnych konsolkach typu Steam Deck itp.

Gagger

@Catharsis Co do kontroli

na ten moment tylko mysz i klawiatura

sterowanie padami jest w planach


Kamera jest poprawiona, dodany smooth move, dodatkowo postać nie ucieka za kamerę jak się spada tylko wtedy kamera przyspiesza, żeby gracz był zawsze w jej zasięgu

Gagger

@Catharsis


No i czy gra wgl obsługuje sterowanie padem bo to w sumie też ważny aspekt w platformówkach. No i ułatwi granie ludziom na różnych przenośnych konsolkach typu Steam Deck itp.


Dodałem specjalnie dla Ciebie (bo mam wpisane na liście TO DO "Zrobić sterowanie padem i odpowiedzieć na hejto"

Sterowanie padem, miało być łatwo a powstało przez to kilka dni pracy dodatkowej xD


Ale sterowanie padem oficjalnie jest już w grze, działa sterowanie w menu i w grze.

Dodatkowo dodałem dla lepszych odczuć wibracje, jeżeli kontroler je obsługuje, do podnoszenia itemów, śmierci, zabijania i skilli.

Catharsis

@Gagger Teraz czuje się winny, że dodałem ci pracy xD. Nie wiedziałem, że to będzie taki problem z dodaniem tego.

Gagger

@Catharsis xD

Też myślałem, że po prostu dodam do sterowania nowe "klawisze"

A wyszło, tak że zmieniałem połowę rzeczy, żeby to ładnie wyglądało

Zaloguj się aby komentować