Nowy fiat 600e (wersja elektryczna) czyli mały crossover (segment B) miejsko rodzinny, cena będzie zaczynała się od 165 000 zł

Sprawdza się powiedzenie "nie będziesz miał niczego i będziesz szczęśliwy" za 170 000zł jeszcze niedawno było BMW 5 i E klasa w najtańszej benzynie. Samochody będą tylko dla bogatych plebs na rowery.

115 kW czyli 156 KM
9 sekund do 100
54 kWh
400 kilometrów w cyklu mieszanym

#motoryzacja #samochody #samochodyelektryczne #fiat
3d76b7ea-bbf1-44df-9c1b-de6e0232b1b9
Okrupnik

@SiostraNieZdradziDziewczynaTak Nową Dacie spring za 100k się kupi, co nie zmienia faktu, że elektryki są absurdalnie drogie.

Tylko wodór albo LPG!

Nemrod

@SiostraNieZdradziDziewczynaTak Jak to przejedzie 400 km, to mów mi wuju.

Tesla Model 3 bierze od 15 do 18 kWh/100 km, BMW i3 18,6. Więc tu z 54 kWh będzie dobrze, jak się uda zrobić 300 km.

[co do ceny racja, to jest jakaś porażka]

beetroot

Realny zasięg 250 km, nawet jakbym to kupił to nie miałbym gdzie ładować. Będę na rowerze 40 km zap...lać w jedną stronę.

sone

zaznaczmy że nie jest to nowy pomysł bo aktualnie jeździ 500X ale włosi chcą zostawić 500 dla tego gluta małego a dla innych modeli z rodziny dać 600

SiostraNieZdradziDziewczynaTak

@sone tak, tylko co to zmienia? 500 spalinowy i nowe 500 elektryczna to dwa różne samochody na różnych płytach podłogowych.

Nowy model 600 ma wersję elektryczną i hybrydę 1.2 litra na tej samej płycie, dlatego bateria jest taka mała.

Tak jak mówisz to następca 500X i 500L które nie będą produkowane, chcą teraz odróżnić modele 500 od 600.

L4RU55O

@SiostraNieZdradziDziewczynaTak Fiat to w ogóle się zakiwał z modelami. Kiedyś było Punto, sedan Linea zmienione na Tipo, Freemont i kilka innych modeli. Jak im wyszedł powrót 500 to wszystko przerabiali na 500, duże, małe, nieważne. Wszystko nazwane 500 z dopiskiem i nara, kwintesencja włoskiego lenistwa.

Odwrocuawiacz

@SiostraNieZdradziDziewczynaTak te 400 km to chyba z górki bez ogrzewania/klimy, radia, świateł i z wiatrem podali.


Miałem okazję testować kilka elektryków i dla mnie to w tej formie ślepa ulica jak na razie.

Szczytem było gdy brałem auto 98% baterii i prognoza na 290 km, pojechałem obwodnicą z jednego końca miasta na drugi (jakieś 40 km w jedną stronę) prędkość 100-120 km/h i na powrocie jakieś 5 km przed końcem trasy już odprawiałem koronkę do serca jezusowego żeby mi te padło nie stanęło, ostatnie kilka metrow już był tryb awaryjny i info o rozładowaniu.

Bateria starczyła na 1/3 prognozy przy jeździe na tempomacie ze stałą prędkością więc dziękuję, jakby to była mroźna zima prawdopodobnie bym nie dojechał 80 km na pełnej baterii lol

Nemrod

@Odwrocuawiacz A tu jeszcze dla baterii lepiej, żeby użytkować w przedziale 20-80%. Jakbym miał codziennie dojeżdżać do roboty do miasta, albo wozić i odwozić dzieciaka ze szkoły specjalnej 2x5 dni w tygodniu - jak sąsiadka, to taki miejski elektryk rozwijający te 90 km/h i mający zasięg do 100 km by wystarczył.

Odwrocuawiacz

@Nemrod ale jak w mieście oszacujesz zasięg? Jeszcze w takim jak Wrocław gdzie w piątek pobiłem chyba rekord i 10 km z roboty wracałem 1:16h

Masz do domu 10 km i zasięgu 30 km pozostałego, powodzenia ze staniem godzinę czasu z radiem ogrzewaniem i światłami.

Jakbyś mieszkał w jakimś miasteczku 100k ludzi i 3 skrzyżowania to co innego.

Anteczek

xDD przecież Tesla 3 jest za 210k. Nie to żebym kupił Teslę, ale w kategorii elektryków to jednak lider.

Zaloguj się aby komentować