nowe paliwo , nowe problemy

nowe paliwo , nowe problemy

hejto.pl
od nowego roku paliwo E10 szkodzi samochodom ponizej. Jezeli masz - sprzedaj nawet za pol ceny. Jezeli nie masz - za zaden huj nie kupuj

  • Alfa Romeo 147 – wszystkie wersje,
  • Alfa Romeo 156 – wszystkie wersje,
  • Alfa Romeo 159 1.9 JTS (poj. 1859 cm sześc.),
  • Alfa Romeo 159 i Brera 2.2 JTS (poj. 2198 cm sześc.),
  • Audi A2 1.6 FSI (moc 81 kW),
  • A3 8P 1.6 FSI (moc 85 kW) – do rocznika 2004,
  • A4 B6 2.0 FSI (moc 110 kW) – do rocznika 2004,
  • Audi A4 B6/B7 do rocznika 2008 z fabrycznym ogrzewaniem postojowym (wszystkie silniki),
  • Daewoo Matiz, Lanos, Nubira – wszystkie wersje,
  • Daewoo/Chevrolet Spark do rocznika 2006 – wszystkie wersje,
  • Fiat Doblo I 1.6 16V (poj. 1596 cm sześc.) – do rocznika 2010,
  • Fiat Stilo 1.6 16V (poj. 1596 cm sześc.),
  • Fiat Stilo 1.8 16V (poj. 1747 cm sześc.),
  • Fiat Stilo 2.4 20V (poj. 2446 cm sześc.),
  • Ford Mondeo Mk 3 1.8 SCI (moc 96 kW),
  • Lexus IS 250 (moc 153 kW) – do rocznika 2007,
  • Lexus GS 300 (poj. 2995 cm sześc.) – do rocznika 2007,
  • Mazda 323 – wszystkie wersje,
  • Mazda 626 – wszystkie wersje,
  • Mazda Demio – wszystkie wersje,
  • Mazda MX-5 NA – wszystkie wersje (początek VIN JMZNA...) – do rocznika 1998,
  • Mazda MX-5 NB – wszystkie wersje (początek VIN JMZNB...) – do rocznika 2005,
  • Mercedes Klasy C i CLK 200 CGI (poj. 1796 cm sześc. i moc 125 kW),
  • Mitsubishi Carisma 1.8 GDI (moc 92 kW),
  • Opel Vectra C i Signum 2.2 (moc 114 kW),
  • Opel Zafira B 2.2 (poj. 2198 cm sześc.),
  • Renault Laguna II 2.0 (moc 103 kW),
  • Renault Laguna II 2.0 Turbo (moc 120 kW),
  • Renault Vel Satis 2.0 Turbo (moc 120 kW),
  • Renault Avantime 2.0 Turbo (moc 120/121 kW),
  • Renault Espace IV 2.0 Turbo (moc 120 kW),
  • Seat Altea 2.0 FSI (moc 110 kW) do rocznika 2005,
  • Seat Leon II 2.0 FSI (moc 110 kW) do rocznika 2006,
  • Seat Toledo III 2.0 FSI (moc 110 kW) do rocznika 2005,
  • Skoda Felicia 1.3,
  • Toyota Avensis I 2.0 D-4 VVT-i (moc 110 kW),
  • Toyota Avensis II 2.0 D-4 VVT-i (moc 108 kW),
  • Toyota Avensis II 2.4 D-4 VVT-i (moc 120 kW),
  • Volkswagen Lupo 1.4 FSI (mocy 77 kW),
  • Volkswagen Polo 1.4 FSI (moc 63 kW),
  • Volkswagen Golf IV 1.6 FSI (moc 81 kW),
  • Volkswagen Bora 1.6 FSI (moc 81 kW),
  • Volkswagen Golf V 1.4 FSI (moc 66 kW),
  • Volkswaagen Golf V 1.6 FSI (moc 85 kW),
  • Volkswagen Golf V 2.0 FSI moc 110 kW),
  • Volkswagen Touran 1.6 FSI (moc 85 kW),
  • Volkswagen Touran 2.0 FSI (moc 110 kW),
  • Volvo S40/V40 1.8 GDI (poj. 1834 cm sześc.).

Komentarze (10)

jeikobu__

@Niewygodna_Opinia E10 szkodzi dieslom? Bo na liście są diesle.

jajkosadzone

Gdzie masz diesle?

D4 to okreslenie na benzyne z bezposrednim wtryskiem

D4d to diesle z bezposrednim wtryskiem

con987

A czy to nie jest tak samo jak w przypadku benzyny E85, że trzeba powymieniać większość gumowych uszczelek i przewodów w układzie paliwowym i silnik nadal będzie działał?

myoniwy

@con987 Tak. Już E5 potrafi rozpuszczać gumowe węże opisane jako "do paliwa, smarów i olejów" a po 2 miesiącach z benzyną są jak gąbka.

No i im więcej alkoholu w paliwie tym tym bardziej przydało by się cofnąć kąt zapłonu, no chyba że kompensują to innymi dodatkami i zapala się jak normalna E95/98.

bekazhejto

@Niewygodna_Opinia autokult to nie jest wiarygodne źródło informacji. Strona równie wiarygodna jak fakt.pl czy pudelek.pl. Masz może jakieś rzetelne źródło? Nie mówię, że informacja jest nieprawdziwa, mówię że źródło nie jest wiarygodne, wielokrotnie zostało złapane na manipulacjach i kłamstwach.

Niewygodna_Opinia

@BjornIronside  @bekazhejto jest w pyte

9b7244cb-5477-4ba8-8830-f00469479806

Zaloguj się aby komentować