No dobra, wszystko fajnie i w ogole, ale co dalej? Dostane nowe urzadzenie? Naprawione? Jutro? Za rok?
Domysl sie.
#serwisagd #prawokonsumenta #kiciochpyta #elektronika

No dobra, wszystko fajnie i w ogole, ale co dalej? Dostane nowe urzadzenie? Naprawione? Jutro? Za rok?
Domysl sie.
#serwisagd #prawokonsumenta #kiciochpyta #elektronika

Punkt 4
Zarejestrowac urzadzenie aby otrzymac bezplatna naprawe
@jajkosadzone widze, ze tu nie ma napisane, ale w tresci maila jest napisane, ze to akcjo wycofania, wiec albo wycofuja, albo naprawiaja c'nie?

@bartek555
Akcja wycofania chodzi o akcje naprawcza
To sie nazywa czepialstwo
@jajkosadzone no nie, bo albo sie produkt wycofuje albo sie go przywoluje i naprawia (bo jest taka mozliwosc). bardziej mi tu chodzi o to, ze nie ma zadnego timelinu podanego, ile to ma trwac
ciekawe ile czasu to trw
@bartek555 gdyby tylko w mailu podali numer kontaktowy
@wonsz gdybym tylko nie byl w korei
@bartek555 nie ma problemu, kierunkowy na Polskę podali
@wonsz ok, juz dzwnie za 8zl za minute
@bartek555 w Korei Polakowi pejsy rosnom XD małżonce w kraju wadliwy generator pary ręce poparzy ale będzie hajs na rogala na stronie ze śmiesznymi obrazkami
@wonsz no prawie trafiles, gdyby nie to, ze mam tez normalne zelazko.
swoja droga, co innego wydawac pieniadze na niepotrzebne telefony, a co innego wydawac na chore dzieci. myslalem, ze to dosyc oczywiste. troche wykopem zajechalo.
@bartek555 ale pocisk - na hejto zasugerować wykop to jak na wykopie nazwać kogoś onucą, czyli jak powiedzieć nie zesraj się bez mówienia nie zesraj się.
a bardziej poważnie - to ty twierdzisz że jesteś ciekawy, więc to jest tylko kwestia ile chcesz wydać żeby ciekawość zapokoić. zakładam że maila dostałeś i o tym piszesz bo masz felerny sprzęt w domu, więc oczywistym dla mnie jest że małżonka powiadomiona, najpewniej (najtaniej) przeforwardowanym mailem. i też rozumiem bezsensowne wydatki więc już dawno moja zadzwoniłaby lokalnie się dowiedzieć tych ciekawostek i dostałbym maila zwrotnego z jakże pilnymi informacjami których brakuje w mailu. to rozwiązanie jest tak oczywiste że aż przykro patrzeć jak siedzisz i przepychasz się z jakimiś internetowymi randomami o cenę minuty połączenia z korei, no po prostu nie rozumiem procesów myślowych.
a co do samego maila - w przypadku takich akcji to się w treści zaznacza najważniejsze informacje, jak tu: numer, seria, co zrobić żeby się nie uszkodzić, jak postępować dalej, a nie gówna pierdy ile będziesz w niewyprasowanej koszuli chodził. dlatego tak na prawdę się odzywam bo treść jest moim zdaniem wystarczająca i nienadmiarowa, a ty robisz dym jakby napisali: WAŻNE, ODDZWOŃ, +48 22 222 666
@wonsz nie potrzebnie sie tak obruszasz. Zwrocilem uwage, ze mogliby podac taka informacje i zaoszczedziloby to wszystkim czasu. Jak oddajesz auto do mechanika do tez ci mowia (zanim zajrza), ze dana czynnosc potrwa tyle i tyle, bardzo proste. Jesli to jest twoim zdaniem robieniem dymu, to zes pan dymu nie widzial
Z nikim sie nie przepycham, a jedynie odpowiadam na twoja dziwna probe zniewazenia mnie.
No i moze przestan wszystko brac tak doslownie.
1. Czytasz punkt 4 i rejestrujesz narzędzie do naprawy
2. Pewnie jak się zarwjestrujesz, to powiedzą ci kiedy to się stanie
3. W dokumencie piszą o akcji naprawczej, więc będą naprawiać a nie wymieniać
Mam nadzieję że pomogłem ;)
@GitHub ano, ale podanie przyblizonego czasu naprawy nikogo by nie zabilo
@bartek555 za to żelazko już by mogło zabić :)
Ty się lepiej dowiedz czy na ten gatunek urządzeń wybuchowych są potrzebne pozwolenia bo za posiadanie bomb to są srogie paragrafy :)
Gx
Zaloguj się aby komentować