Komentarze (11)

SuperSzturmowiec

Ale opis mogłeś dać po ang lub polsku

SiostraNieZdradziDziewczynaTak

@SuperSzturmowiec włoski język piękny jest, trzeba się uczyć

SuperSzturmowiec

@SiostraNieZdradziDziewczynaTak nie

MiernyMirek

@SiostraNieZdradziDziewczynaTak opis jak z gumy Turbo

KierownikW10

@SiostraNieZdradziDziewczynaTak

185 kmph przy mocy 39 KM? Jaki to miało wspołczynnik oporu aerodynamicznego? 0.12?

Solar

@KierownikW10 to chyba kilowaty

SiostraNieZdradziDziewczynaTak

@KierownikW10 motocykle klasy moto3 mają ok 55KM i osiągają ok 260

KTM RC250GP osiąga bodajże 265.5 km/h

KierownikW10

@SiostraNieZdradziDziewczynaTak

Opór powietrza jest wprost proporcjonalny do iloczynu współczynnika oporu oraz powierzchni czołowej poruszanego obiektu. Idąc za tym, to logiczne, że mały motocykl ma inne możliwości w temacie Vmax względem samochodu osobowego.

Man_of_Gx

@KierownikW10 Z punktu widzenia aerodynamiki motocykl, nawet w wersji torowej jest tak fatalnym pojazdem do osiągania wysokich prędkości jak tank albo nawet tankowiec


Gx

KierownikW10

@Man_of_Gx co? Producenci Motocykli zazwyczaj nie podają współczynnika Cx dla ich maszyn, domyślam się że jest dosyć kiepski i dlatego prawie brak na rynku motocykli, które przekraczają fabrycznie 300/320 kmph.

Man_of_Gx

@KierownikW10 O ile przód jeszcze jakoś rozcina powietrze to tuż za owiewką zaczynają sią turbulencje wokół wszystkiego z kaskiem włącznie, moto wręcz nie ma prawa być opływowe.


Gx

Zaloguj się aby komentować