Mam pytanie.
Podejrzewam, że szybciej się tu dowiem, niż jakbym miał szukać po necie.

Mam mikro nieszczelność w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Czy wymiana zbiornika wygląda tak, że po prostu zacisnę wężyki, odepne je i wymienię zbiornik i uzupelnie płyn do kreski?
Czy ewentualnie wiąże się to z jakimś odpowietrzeniem, czy coś? Jeszcze tego nie robiłem więc nie wiem...
#motoryzacja #pytanie #pytaniedoeksperta
SunSenMeo

Nie słyszałem o zaciskaniu wężyka ale może tak można.

Najwyżej odpowietrzyć będziesz musiał. Ogrzewanie na full i grzejesz.


Sprawdź dokładnie w necie jeśli to nie passat klasyk.

myoniwy

@razALgul Układ ciśnieniowy (vag etc) czy bezciśnieniowy (np Subaru)?

razALgul

@myoniwy co Ty do mnie rozmawiasz?😛 Focus MK2...

myoniwy

@razALgul pokaż jak wygląda zbiorniczek i co jesg napisane na jego korku.

myoniwy

@razALgul Czyli ciśnieniowy.

Zrób jak piszesz z zaciskami i gedzie git.

Jako zacisków użyj szczypiec zegera, albo dlugich szczypiec z założonymi nasadkami.

razALgul

@myoniwy z takich bajerów, to mam zwykle plastikowe, a'la stolarskie...kurde muszę coś wykombinować...

macgajster

@myoniwy ale pewnie zbiornik jest na samej górze układu. Strzykawką i rurką może wyciągnąć ze zbiornika płyn, odpiąć wężyki, trzymać je najwyżej jak się da, a jak się chopak postara to i nawet nie rozleje

Yes_Man

@razALgul ścisk stolarski będzie git

maminfoodboga

@razALgul jak zacisniesz wężyki jakimś zaciskiem blisko zbiornika i zluzujesz je dopiero po podpięciu i zalaniu zbiornika to minimalnie szanse

razALgul

@myoniwy @Yes_Man @macgajster @maminfoodboga @SunSenMeo dziękować za podpowiedzi

Zaloguj się aby komentować