Jako że wszyscy chwalą InPost to ja też.
To już kolejny dzień gdy InPost szuka przesyłki ale szuka bardzo sprawnie. Jestem bardzo zadowolony, ponieważ to była wędlina w prezencie od @UncleFester na święta to InPost na pewno opiekuje się nią bardzo dobrze i na któreś święta dotrze.
Bardzo zadowolony jestem też z tego że jak dzwonisz i zgłaszasz zaginięcie przesyłki to jest tylko „interwencja” i nic nie znaczy. Ale możesz za to złożyć reklamację, co prawda musi to być pierwsza reklamacja w InPost bo konsultanci nie do końca wiedzą jak mam to zrobić (jako odbiorca, bo raczej sugerują żeby robił to nadawca) ale podają adres pod którym mogę to zrobić.
I jestem bardzo zadowolony bo jeśli się zdecyduje to mogę podać roszczenie finansowe ale konsultantka nie wie na czym się opierać w tym konkretnym przypadku i podpowiada zdecydowane „nie wiem, niech pan coś wpisze ale raczej nie uznają”.
Także bardzo jestem zadowolony z inpostu. Tak 1/10.
