rurka przelotowa z guwnolitu
#motoryzacja #klasycznamotoryzacja #ciekawostki #ciekawostkizdupy #guwnolit #gumolit #patologia #heheszki #memy #humorobrazkowy #japierdole #benc
rurka przelotowa z guwnolitu
#motoryzacja #klasycznamotoryzacja #ciekawostki #ciekawostkizdupy #guwnolit #gumolit #patologia #heheszki #memy #humorobrazkowy #japierdole #benc
@RzecznikHejto jprdl
Kawał kurwów z VAga. Za takie coś na Sybir
@RzecznikHejto wincyj eko i zjeżdżania ze wszystkim do absolutnych limitów wciskając ściemę, że teraz można bo części są "lepsze".
@NiebieskiSzpadelNihilizmu tak! Eko jest winne! Oczywiście.
I pedalstwo.
Kto to widział kółko do kwadratu. Jedyne straight rozwiązanie to bolec do okrągłego otworu
Wszystko przez UE
@michal-g-1 najśmieszniejsze, że to (coraz większe) gówno robią kapitaliści z krwi i kości, których biedni, pożyteczni idioci bronią rękami i nogami, a później zwalają winę na lewacką Unię 🤣
Tak samo z subskrypcjami na funkcjonalność samochodu, np. podgrzewane fotele. Z jakiegoś powodu, jak jeszcze byłem na wykopie, to oskarżali tam właśnie lewaków i Unię xD
Kurwa, ci ludzie są tak blisko uświadomienia sobie, że są skończonymi idiotami, broniącymi interesów najbogatszych, ale nigdy nie przyznają się do błędu.
@RzecznikHejto uwielbiam mechaników z Koziej D⁎⁎y którzy wiedzą lepiej "panie, 30 lat temu robili grube to czemu teraz robią cienkie? UE taka zła, nie znają się, ja bym zrobił porządnie bo robię na warsztacie"
@michal-g-1 Co sugerujesz w kontekście tego filmiku? Nie znam się jakby co
@michal-g-1 ja też nie wiem czy jest tak czy jest inaczej - miło by było jakbyś wytłumaczył dlaczego gość nie ma racji
@Orzech @niebylem też się nie znam i nie mam wiedzy o częściach silnika.
Ten facet naprawia silniki natomiast nie jest projektantem i myślę że na ich projektowaniu zna się tyle co ja:
Wyśmiewa te rozwiązania natomiast mogą być wykonane z lepszej stali, mogą być lżejsze, być może dziesiątki tysięcy wyprodukowanych silników dowiodło iż ta część może być mniejsza.
Kwadratowy otwór prawdopodobnie lepiej się smaruje, prawdopodobnie ktoś poświęcił miesiąc na jego wdrożenie i pół roku na testy i ma to swój powód którego nie znam ani ja ani ten gościu, no ale tłumaczenie typu "hehe. Tu walec a tu kwadrat." świadczy tylko o tym że pomimo iż jest mechanikiem nie jest w stanie wypowiedzieć się merytorycznie
@niebylem Napisałem i wyjaśniłem. Mam nadzieję.
Nie to, że się znam, ale mam kumpla, specjalistę w zakresie mechaniki i praktyka (znany w PL zwłaszcza z naprawy motorów 2.5 TDI PD). On mi wyjaśnił szczegółowo, dlaczego to, co gada chłop to są bzdury i pozwolił podzielić się wiedzą. Dobrodziej ( ‾ʖ̫‾)
Cała grupa VAG to jedno wielkie nazistowskie gówno
@RzecznikHejto Patrząc na komenatrze powyżej, to autor osiągnął zamierzony cel. Jest gownoburza, bo „Niemce oszukujo”. Jednak to nic innego, jak triumf chłopskiego rozumu.
Ten „nowoczesny” wałek jest z silnika sprzed 10 lat około, więc żadna nowość. A te wspaniałe pancerne wałki 1.9 TDI wycierały się przy 300-400 tys. km regularnie. Miliona nie zrobią.
Wałek „cienki” jest dlatego cienki, że ma zupełnie inne popychacze zaworowe niż 1.9. Widać na załączonych obrazkach. Te „cienkie” dźwigienki stosowane są przez Mercedesa i BMW, ale też przez VW w silnikach 2.0 TDI, które kręcą po 500 tys. km i więcej.
Dodatkowo chłop pomylił „osiowanie” z pierścieniem oporowym, którym ma spowodować, żeby wałek się nie suwał lewo-prawo. Osiowanie odbywa się na wszystkich krzywkach.
Ogólnie, straszny bullshit ten „vlog”, ale grunt, że zasięgi są, c’nie?


@Czarmiel dzięki za rozjaśnienie tematu kumplu! Do mnie takie filmy docierają tylko jak są postowane na hejto, także OP został odpiorunowany a Ty dostałeś po jednym za każdy komentarz
@niebylem to nie ja, to wiedza od kolegi.
Ale babola walnąłem, zatem erratum - osiowanie odbywa się na czopach łożyskowych, a nie nie krzywkach.
Zaloguj się aby komentować