@myoniwy gdybyś natomiast chciał się bawić z terminala zamiast z pycharma:
cd E:\Python\WaveSimulator2D-main
utworzenie nowego środowiska w katalogu 'newvenv'
python -m venv newvenv
aktywacja srodowiska
newvenv\bin\activate.bat
instalacja zależności z pliku
pip install -r requirements.txt
uruchomienie przykładowego skryptu
python wave_sim2d\exampl
es\example0.py
Jeśli to by zadziałało to możesz tak utworzone środowisko podpiąć w pycharmie, tak jak opisałem przy okazji konfigurowania środowiska, tylko zamiast generować nowe wybierasz opcję Select existing I jako lokację podajesz:
E:\Python\WaveSimulator2D-main\newvenv
edit: teraz sobie przypomniałem że połowa z powyższych może nie zadziałać bo swego czasu instalator pythona pod windowsem nie dodawał domyślnie interpretera do zmiennej systemowej PATH przez co program nie był dostępny z dowolnego miejsca w systemie plików i trzeba było wołać pythona z pełną ścieżką - to są te różnice o których wspominałem bo pythona pod windowsem to ostatnio widziałem jeszcze przed covidem
@wonsz Dzięki że ci się w ogóle chciało to tłumaczyć. Tak to bym olał temat.
A jeszcze pytanie, masz pomysł a raczej wiedzę jak uruchomić tą funkcję:
https://github.com/0x23/WaveSimulator2D?tab=readme-ov-file#image-scene-decsription-usage
Żeby generowało symulację na podstawie obrazu?
Przeglądam pliki i nie widzę żeby gdzieś można było podać odnośnik do pliku graficznego.
EDIT:
Dobra, example1.py to ogarnia.
GitHub - 0x23/WaveSimulator2D: A 2D wave simulator running on the GPU. Can be used for 2D light and sound simulations.
A 2D wave simulator running on the GPU. Can be used for 2D light and sound simulations. - 0x23/WaveSimulator2D