@Rozpierpapierduchacz W sumie ostatnio zamawiałem kuriera na koszt odbiorcy (naprawa gwarancyjna) i z racji, że nie mam żadnego konta to musiałem rejestrować telefonicznie - próbuję podać wszystkie dane, ale Pani na słuchawce mówi "nie, nie, kurier będzie miał list przewozowy"
Wpada młody chłopaczek, ogląda paczkę ze skanerem to mu mówię, że konsultantka mówiła, że to on ma mieć i mamy razem uzupełnić. Młody chłopak, ja miałem dobry dzień - mówi, że akurat nie ma - spoko luz - przyjedź jutro i nie ma problemu - czekałem na skuriera przez tydzień, musiałem na nowo zgłaszać.
Tak więc teraz każda rura z DHL będzie przy mnie stała aż otworzę paczkę, albo każdą będę reklamował.
Ja serio jestem wyrozumiały, można się ze mną dogadać - ale koniec, będę ich traktował tak jak oni mnie ¯\_(ツ)_/¯