

Komentarze (10)
tutaj na niskich detalach. Nie widze duzych róznic a mimo to było tu 2.5 wiecej klatek niz na wysokich wtf

@zosiasamosia1 nie no są różnice- włosy tej rudej wyglądają jak pociągnięte jakąś kurwa błyszczącą emulsją do lamperii xD Unreal w 4. odsłonie, to jest rak wśród silników, który zabija wszelką kreatywność i jakość produkcji i wiele osób na YT już zrobiło na ten temat materiały. Jak jakość tekstur spada, jak jakość model leci na pysk, jak fizyka i wykrywanie kolizji zostały zdegradowane, jak rendering ssie, jak optymalizacja nie istnieje. To tu to efekt tego, że oryginalny LiS był robiony na UE3 i to był silnik na tyle wygrzany, że i devowie wiedzieli jak się z nim obchodzić i nie był takim one-clickerem, a True Colors to właśnie ulep z UE4. Inna sprawa, że sporo osób mówi, że ta część sama w sobie była nikomu niepotrzebnym skokiem na kasę.
@NiebieskiSzpadelNihilizmu no gra sie niezle ale w porównaniu do 1 i bts to wypada blado. Jedynie steph jest tu jakimśdużym pozytwywem a i sama Alex jest całkiem ok. No zdziwiłem sie bo gra wyglada jak szit a chodzi mi gorzej niz cyberpunk XD z tą emalią masz racje - widocznie na starosc juz nie zwracam tak uwagi na detale.
Skoncze tą gre i jeszcze musze ograć double Exposure bo tęsknie za Max. No i koncze z tym uniwersum i tego typu grami bo są zbyt smutne
@Iknifeburncat no właśnie. Uważam że serio na ryżem 3600 i 1660 chodził mi na high w stabilnych 60. A wyglądał przepięknie
To jakieś simsy?
@zosiasamosia1 optymalizacja gier nie jest priorytetem. Terminy wydania i koszty są nieubłagane. Skoro managerowie mają wybór nie skończyć albo skończyć ale nie zoptymalizowane to wola skończyć żeby firma nie upadła.
Potem dzieją się przeróżne rzeczy. W zależności czy optymalizacja coś da czy są plany wydania dlc itd. jak zespół jest ch⁎⁎⁎wy czy też rotacja w nim jest wysoka to optymalizacja znowu może nie być priorytetem itd. generalnie studio może widzieć potencjał żeby dorzucić więcej hajsu i zoptymalizować albo mieć totalnie to w d⁎⁎ie bo koszty przerosną zyski.
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
Zaloguj się aby komentować
@zosiasamosia1 dlatego, że Cyberpunka robiło większe, bardziej doświadczone studio, które to wycisnęło z silnika ile się dało w patchach poprawkowych, których liczba była kuriozalna. Cyberpunk w kontekście optymalizacji i grafiki to jest absolutny benchmark (dzisiaj, nie po premierze), mało która nowoczesna produkcja jest tak dobrze napisana.