2dni myślenia i wymyśliłem (mam nadzieję) efekt jaki ma oznaczać "tu przechodzisz do następnego poziomu"

Na początku miała to być mgła, ale ciężko w pixel arcie uzyskać ladnie wyglądającą
Potem macki, ale nie pasowało mi stylem, następnie wyrzut promieni światła, coś na styl magicznych igieł, które zazwyczaj są animacją "level up"

Aż skończyło się na czymś co przypomina płomień.
I oby to do mnie przemówiło, bo znów spędzę kilka dni na myśleniu czym to zastąpić ( ͡° ʖ̯ ͡°)

https://youtu.be/nfwDOLOfnqA


#rhr #gry #programowanie #grafika #zalesie

Komentarze (8)

Kronos

Ładne chociaż gracze za pierwszym razem mogą mieć dylemat czy do tego wskoczyć no bo właśnie wygląda jak płomienie co się kojarzy z obrażeniami.

Mi by tam pasował portal zamykający się po wejściu z pyknięciem.

Gagger

@Kronos tam będzie popup z tutoriala

Więc spokojnie o pomyłkę


To otwarty świat, więc portale muszą być w jakimś sensie aktywne i umieszczone przy łączeniu z innym poziomem, bo na jednym poziomie może być i 4 przejścia więc i 4 portale

Kronos

@Gagger No to spox, wygląda nawet ładnie i pasuje stylem.

FriendGatherArena

@Gagger tutorial obowiazkowy?

Gagger

@FriendGatherArena Nie, ale to pierwszy poziom
Więc musisz go przejść, ale nie musisz czytać wskazówek

Na pierwszym poziomie jest ich najwięcej a dalej w tylko w określonym momencie

wombatDaiquiri

@Gagger zgadzam się z uwagą ze płomienie sygnalizują niebezpieczeństwo. A co myślisz o „klasycznym owalnym portalu”? Ewentualnie portal jako dziura w ziemi?

Gagger

@wombatDaiquiri w ziemi nie może być, bo poziomy czasem łączą się bokiem, górą, czy właśnie dołem
Więc muszę mieć coś uniwersalnego

Ten dym jest jednym z pomysłów właśnie, snopy światła nie dawały odpowiedniego efektu

FriendGatherArena

@Gagger ja bym nie wskoczył

Zaloguj się aby komentować