223 150 + 30 + 60 + 100 + 19 = 223 359 Z ostatnich trzech dni. W niedzielę ostatni raz w ciepełku. Wczoraj wypad szybki po pracy ale już było zimno i w dodatku się przegłodziłem. Dzisiaj wyjazd do i z pracy. W ogóle w niedzielę zszedłem po rower, który dzień wcześniej przygotowałem i zonk. W przednim kole brak powietrza - padł wentyl. Zmieniałem z duszą na ramieniu bo przecież Grx ma wadę ujawniona po pewnym czasie i jedna strona nie odbija/odbija bardzo słabo. I ostatnio po godzinach prób poległem i dopiero w serwisie mi zrobiło Na szczęście za drugim razem udało mi się dobrze ustawić :) w bonusie rzadkie zdjęcie pociągu przy wale :) Wpis dodany za pomocą https://hejto.sztafetastat.eu #rowerowyrownik

a79b4c11-0dfc-4d93-8640-6224de33d856
dfaa7e43-5533-45cc-976d-05edb71f9c53
b8f3069d-38a1-4de9-93b1-d3180246ab18

Komentarze (9)

zed123

Myślałem, że ten tor jest martwy, a tu nie spodzianka.

mirek1512

@zed123 kilka lat temu widziałem tam też pociąg. Tj. z 7

cebulaZrosolu

@mirek1512 dla mnie to jest po⁎⁎⁎⁎ne, że stosuje się inne wentyle niż samochodowe. Po co?

Furto

@cebulaZrosolu Samochodowy najsłabiej trzyma powietrze i najmocniej osłabia konstrukcję obręczy.

Darko

@Furto przy wąskiej obręczy (szosa) zawór presta ma sens, a nawet jest konieczny. Przy normalnych i grubszych nie widzę sensu.

d.vil

@mirek1512 "Zmieniałem z duszą na ramieniu bo przecież Grx ma wadę ujawniona po pewnym czasie i jedna strona nie odbija/odbija bardzo słabo. I ostatnio po godzinach prób poległem i dopiero w serwisie mi zrobiło Na szczęście za drugim razem udało mi się dobrze ustawić :)"

Chyba wcześnie rano jest i za mało kawy we krwii. OCB?

mirek1512

@d.vil grx to oznaczenie hamulców. Jak zdejmujesz koło to żeby je ponownie wsadzić musisz rozepchać tłoczki i jak się okaże, że masz czy skrzywiłeś tarcze czy opona mocno bije to zacznie Ci obcierać bez względu na to jak się na męczysz. Bo się okazało, że ten wynalazek dla graveli jest niedopracowany i z czasem jedna strona nie odbija za bardzo. Wymiana co najmniej 700 zł. Ile ja się swego czasu namęczyłem z tym... W MTB łatwo ustawić w a tutaj...

d.vil

@mirek1512 Trochę nie rozumiesz istoty problemu IMHO.

  1. GRX to oznaczenie grupy osprzętu pod gravele. Hamulce, a właściwie zaciski, to BR-RXxxx. Ściągałem kilka razy koła i nigdy nie miałem problemu z ocierającymi klockami. Bardziej prawdopodobne jest różne ustawienie ośki przy zacisku QR. Przy sztywnej ośce koło praktycznie idealnie trafia w to samo miejsce.

  2. Tłoczki co jakiś czas powinno się czyścić. Co dwa lata wymienia się płyn hamulcowy. Wtedy takie niespodzianki z nieodbijaniem tłoczka nie powinny się pojawić.
mirek1512

@d.vil trochę nie tak. To nie moja wersja tylko chłopaków z serwisu którzy takich przypadków przerobili dużo. Jakoś w MTB nigdy nie miałem problemów. Te hamulce lubią się za powietrzać więc już płyn był przelewany. A sztywne osie trzeba mieć...

Zaloguj się aby komentować