Kiedy czytasz że wojna światowa wisi na włosku ale masz jakiś tam wrak zdolny do ucieczki ( ͡° ͜ʖ ͡°) #zeglarstwo #wojna #heheszki #humorobrazkowy


Kiedy czytasz że wojna światowa wisi na włosku ale masz jakiś tam wrak zdolny do ucieczki ( ͡° ͜ʖ ͡°) #zeglarstwo #wojna #heheszki #humorobrazkowy

Zaloguj się aby komentować
#pracaspawaczamnieprzeistacza #pracbaza #hr #pasta #heheszki
Jestem na pewnej grupie dla spawaczy na facebooku(nie spawam ale lubię czytać o tym). I to co się czasem tam dzieje to mnie rozpierdala XD.
Ostatnio wbijam na grupę, i widzę ogłoszenie od Pani Basi z HR manadżment która wrzuca ogłoszenie pt: "Mig 10 euro brutto, super oferta, 5 lat doświadczenia". OFC na straży zawsze stoi Michał. Michał jest spawaczem ze śląska, który pracuje za 25 złotych, ma 2 lata doświadczenia, ale także ma 10 lat doświadczenia z agresywnymi sukami, więc idealny człowiek na idealnym miejscu :D. Odświeżam, bo wiem że reakcja odpowiedzi na takie ogłoszenia w tej grupie, to zakres czasu zmianu biegu z jedynki na dwójke przez Fernando Alonso. Bach, leci. "Chyba panią pojebało. Basia łapie frustracje, bo przecież Polska agencja daje super możliwość kołchozu i tylko trzeba mieć własną spawarkę, a tak to 10 brutto siedzi". Piszę że jest Pan nie poważny, i proszę się tak do mnie nie odzywać. Drugi strażnik Janek(spawacz w niemczech za 25/h) pisze: "Basia wypierdalaj z grupy. A ja kisnę, bo wyobrażam sobie jak Hr manadżment płonie razem z basią trzymającą miotacz z wkurwienia XDD.
Zaraz potem objawia się MŁODY. Młodym jest nazywany każdy który pojawia się z pytaniem: "Elo co sądzicie o moich spawach? Jak na razie hobbistycznie w domu 3 miesiące". Wtedy pojawia się ON. Pan Marian który stażem pracy przekracza wszystkie browarnie na podkarpaciu. 65 lat, ożenił się z Migiem, ale oficjalnie z Bożenką. Odpisuje tylko, Młody co żeś ty nasmarkał, do nauki nie do spawania.
I tak siedzę na tej grupce, i za każdym razem kisnę XDD.

@SUQ-MADIQ że też ja nie mam nigdy styczności z takim ludźmi jak pani Basia z HR, na starość było by co wspominać
@SUQ-MADIQ z tym Alonso to zaśmiałem się w głos, dzięki xD
@SUQ-MADIQ nie wiem dlaczego, ale prukłem przy fragmencie z panem Marianem xDD
Zaloguj się aby komentować
@SUQ-MADIQ zagadka elektrody została rozwiązana
Zaloguj się aby komentować
#retrogaming #8bit #esp32 #programowanie
@SUQ-MADIQ fajny projekt, korzystałem z ich biblioteki by dodać sobie composite output do mojego projektu dla beki
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
#zeglarstwo #nurkowanie #statki
Wincy https://www.facebook.com/groups/abandonedbeauties/permalink/3108027789489823/
STULETNI ZATOPIONY STATEK ZACHOWANY W DOSKONAŁYM STANIE POD JEZIOREM SUPERIOR
Gunilda była jachtem parowym o stalowym kadłubie, zbudowanym w Szkocji, który służył od momentu zbudowania w 1897 roku do zatonięcia w jeziorze Superior w 1911 roku.
Jacht wszedł na mieliznę McGarvey Shoal po północnej stronie Copper Island, a kiedy był holowany, przewrócił się i zatonął na dnie na wysokości 270 stóp. Meble są nadal na swoim miejscu, ponieważ meble na łodziach są przymocowane do podłogi.



@alicja_po_zlej_stronie_lustra
Zaloguj się aby komentować
Jak nie macie żadnego hobby na wieczór zamiast chlania to polecam coś od tego producenta https://shop.m5stack.com/collections/all
zachęca do nauki programowania i jest odporne na debili, nic nie lutujesz, nic nie podłączasz a odpalasz przeglądarke, łączysz sie przez wifi z zabawką i programujesz w locie na poziomie pięciolatka
lvl trudności można podnosić w nieskończoność
a minuta wystarczy żeby odpalić taki ficzer jak skanowanie telefonem qr z urządzenia i kontrolowanie go przez przeglądarke w telefonie.
nawet angielskiego nie trzeba za bardzo znać bo obrazkowe wszystko, możliwe do zabawy w delirce
zabawe można zacząć w cenie flaszki https://shop.m5stack.com/products/atoms3-dev-kit-w-0-85-inch-screen

@SUQ-MADIQ żadna to alternatywa, lubię się napić
@sullaf @qwlghm @franaa @Unmonitoredalias @Dudek @bynajmniej @Pantaleon @Prezent @RACO pod tagiem #esp32 bedzie content
Zaloguj się aby komentować
#wykop #heheszki #nostalgia
a pamiętacie jak był wypok?

@SUQ-MADIQ złoto xD
Zaloguj się aby komentować
@SUQ-MADIQ
@Polinik
Dla mnie to byla akcja z cenzura, widzieliscie ile dymu bylo kiedy orlen sie pojawil? Myslicie, ze to bylo przypadkowe? Nie tylko rozproszyli ludzi, ale wprowadzili lepsza cenzure gdzie nie widac dzialan moderatora. Cos jak z protestami, weszla lempart rozbila od srodka i temat zamkniety.
Na wykopie byly poruszane grube sprawy + duze grono ludzi z roznych dziedzin i z roznymi znajomosciami, to zawsze konczylo sie reakcja w rzadzie i w mediach, ale jak weszlo na wyzszy poziom, ze bezposrednio juz naciska sie na ludzi z partii kiedy oni walcza z wyborami na jesien, to nagle z dobrze prosperujacego portalu robi sie wolny sciek i brak dymow. I te przeprosiny, jak jest tak zle, to dlaczego nie wroca do starej wersji? Ludzie by wrocili. No, ale wiadomo dlaczego, wazne, ze dotacje kolejna dostanie za ten manewr.
@Unix mnie sie wydaje że dostali hajs a potem zadzwonił brudna pała wszystko moge i wyjaśnił za co, nawet belki nie było sylwestrowej w tym roku, tam coś sie odjebało że na sasina zarządzono
@Unix Przecie gwałtowny spadek na wykresie OPa jest po wprowadzeniu nowego Wyklopa, nie po Orlenie.
Przyczyną tego gwałtownego spadku interakcji na Wykopie nie jest sponsoring Orlenu (te wszystkie gównoburze i gorące produkowały komentarze) tylko to, że obecnie Wykop słabo informuje użytkownika, że są nowe treści, którymi mógłby być zainteresowany.
Nie ma powiadomień z tagów, więc jeśli sam ich nie przeklikam i nie posprawdzam -- to nie będę wiedział, że jest nowa, potencjalnie interesująca mnie treść. Więc nie skomentuję, nie odpowiem, a nawet jeśli to zrobię -- to powiadomienie, że kogoś wołałem jest na tyle dyskretne, że nawet nie zauważy.
To jest przyczyna spadku ilości komentarzy w regularnych (nie-gównoburzowych) treściach, a nie Orlen.
Zaloguj się aby komentować
Kiedy kręcicie beke w podbazie ze zjebanych spoin bo już wiecie jaka was przyszłość czeka nieuki #pracaspawaczamnieprzeistacza #pracbaza #heheszki

@SUQ-MADIQ
W mojej podstawówce konserwatorem był taki stary pijak. Jedno krzesełko "pospawał" tak że trzymało się na paru milimetrach spoiny, a wszędzie dookoła były nasrane kulki spoiwa(?) zwisające niczym winogrona. Mimo że miałem wtedy kilka lat, i zerowe pojęcie o sprawianiu to już wiedziałem że to jest spierdolone po całości xD
@Zgrywajac_twardziela pan Włodek, Woźny, konkubent, pijak XD
@huudyy
U mnie w szkole nie było woźnego, to był pan konserwator który w przerwach od picia wódki spawał krzesełka i przetykał kible xD
Zaloguj się aby komentować
@SUQ-MADIQ scratch? Fajnie
Masz gdzieś jakiś katalog przykładowych projektów które można zrobić za pomocą tego?
@Potezny_Odyniec Musisz sobie pooglądać w yt https://youtu.be/7LUi4weFb4E
Zaloguj się aby komentować
#zeglarstwo #bezpieczenstwonamorzu
Top tips to prevent lightning strikes onboard
Head for safety
When storm clouds gather, head for shore. The worst place to be is on the open water where your boat is the tallest lightning rod around. Drop anchor in shelter if you can.
Beware of metal
The cockpit is one of the most dangerous places in a yacht because of its metal parts. If you have one, engage the autopilot rather than steering by hand. During a lightning strike, high voltages could zap a skipper if, for example, he or she has one hand on a metal steering wheel and the other on the metal engine controls or the lifelines.
Avoid the mast down below
When below, stay away from the mast-to-keel area. That’s the primary route of the lightning seeking a place to exit.
Stay away from the water
Avoid any connection between yourself and the water. Your body is a better conductor than air, so lightning will think your body is the easier route making you a human lightning rod. If you enter the water, electrocution is highly probable if lightning strikes nearby.
Go below
If you do see lightning too close for comfort, go below. That gets you away from the metal in the cockpit. You also don’t want to be at the mast during the lightning storm. The places on deck to avoid most are directly beneath the mast or the boom.
Try a little radio
An old boater’s trick is to turn on an AM (not FM) radio to listen for static. Small, cheap portable battery powered radios are best. The louder the static the closer the storm. It will also indicate if there’s an electrical charge building around your boat.
Drop the sails
Get sails down early and furled to avoid the sudden, intense winds at the leading edge of a squall, which will be associated with strong winds and waves, heavy rain, and even hail.
Don’t get in the tender
Being on a large yacht with a mast is much safer than being in a small unprotected yacht, so choose to stay on the bigger boat rather than hightailing it to land in the dinghy.
Get your boat inspected
If your boat’s been hit by lightning have it hauled out for inspection immediately. Many insurers cover a short-haul, and some do not charge a deductible against this coverage. Seeing where the lightning came out is critical and can help avoid a catastrophic failure down the line.

takie rzeczy to chyba na hejto.co.uk
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
@SUQ-MADIQ za dzieciaka te promy wyglądały jak kolosy, robiły wrażenie
PS na tej małej plaży po prawej się łowi rybki
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
#zeglarstwo #ladnapani
Nie działa odtwarzanie w miniaturkach ヽ( ͠°෴ °)ノ
Stawianie masztu hehe
Zaloguj się aby komentować
A on już wtedy wiedział...
Zaloguj się aby komentować
@SUQ-MADIQ Czeba będzie odpalić do obiadu na tiviku
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować