Zdjęcie w tle
dimas-worok

dimas-worok

Statysta
  • 2wpisy
  • 0komentarzy
Forza Motorsport bez ważnych opcji na start

Producent gry ujawnił informację, że Forza Motorsport nie będzie miała kilku ważnych opcji. Po premierze zabraknie możliwości gry na podzielonym ekranie. I to nie wszystko…

Premierowe wydanie nie będzie miało także opcji obserwowania i ścigania się z SI, które miało być elementem trybu wieloosobowego.

Dyrektor kreatywny Chris Esaki ujawnił, podczas ostatniej transmisji na żywo Forza Monthly, że Turn 10 pominęło te funkcje i wyjaśnił, dlaczego żadna z nich nie będzie dostępna. Jak powiedział Esaki, tryb obserwatora i konkurenci SI nie zostaną uwzględnieni, ponieważ nie pasują do zasad polecanego trybu wieloosobowego.

Forza Motorsport bez ważnych opcji na start

Z kolei na brak rozgrywki na podzielonym ekranie miały wpływ „duża inwestycja w wypchnięcie nowych funkcji graficznych i całkowity przegląd silnika renderującego”. Wtedy okazało się, że podzielony ekran był „naprawdę trudny do wdrożenia i także nie pojawi się na starcie”.

#news #premiera #turn10 #forzamotorsport5 #forzahorizon #grywyścigowe #grynapc #grynakonsole

Zaloguj się aby komentować

Forza Motorsport bez ważnych opcji na start

Producent gry ujawnił informację, że Forza Motorsport nie będzie miała kilku ważnych opcji. Po premierze zabraknie możliwości gry na podzielonym ekranie. I to nie wszystko…

Premierowe wydanie nie będzie miało także opcji obserwowania i ścigania się z SI, które miało być elementem trybu wieloosobowego.

Dyrektor kreatywny Chris Esaki ujawnił, podczas ostatniej transmisji na żywo Forza Monthly, że Turn 10 pominęło te funkcje i wyjaśnił, dlaczego żadna z nich nie będzie dostępna. Jak powiedział Esaki, tryb obserwatora i konkurenci SI nie zostaną uwzględnieni, ponieważ nie pasują do zasad polecanego trybu wieloosobowego.

Forza Motorsport bez ważnych opcji na start
Z kolei na brak rozgrywki na podzielonym ekranie miały wpływ „duża inwestycja w wypchnięcie nowych funkcji graficznych i całkowity przegląd silnika renderującego”. Wtedy okazało się, że podzielony ekran był „naprawdę trudny do wdrożenia i także nie pojawi się na starcie”.

Tagi:
#news
#premiera
#turn10
#forzamotorsport5
#forzahorizon
#grywyścigowe
#grynapc
#grynakonsole
LovelyPL

A mnie się podoba, że kiedyś to byli "komputerowi przeciwnicy", a dzisiaj to jest "SI". Pewnie SI tam nie ma wcale, ale teraz jest to popularne i lepiej brzmi.

conradowl

@LovelyPL to zawsze było SI, tylko polscy tłumacze wymyślali swoje tłumaczenia

LovelyPL

@conradowl Do SI tym algorytmom jest nadal daleko. SI będzie wówczas, kiedy "komputerowi przeciwnicy" będą się sami uczyć toru, będą uczyć się stylu jazdy przeciwników, będą się uczyć od przeciwników, itd.

Jim_Morrison

Czyli kolejny always online multiplayerowy szit robiony bez absolutnie żadnego szacunku dla potencjalnego klienta, ekhm - gracza, bo przecież tak się teraz na tych lubiących brać do dupy idiotów mówi. Ja spasuję.

Zaloguj się aby komentować