Komentarze (6)
@A_a zawsze się rozłączam jak słyszę coś takiego
@emdet ja to nawet nie odbieram xD
@cebulaZrosolu jakbym słyszał przed odebraniem to też bym nie odbierał xD
@emdet rzadko kiedy odbieram niezapisane numery :D a teraz jeszcze o tyle dobrze, że mi telefon sam podpowiada kto dzwoni i czy to spam :)
@emdet A ja odkładam na bok słuchawkę i jak się jakiś pajac połączy to tylko pytam o szczegóły i koleś se gada aż skończy formułkę i dopiero się rozłącza.
Zabieram tym k*rwom (naprawdę jestem tolerancyjny, ale to chyba jedyna grupa zawodowa, którą po prostu gardzę) czas, żeby w tym czasie nie zawracali dupy czyjejś babci.
@emdet ja to jak mam zestaw słuchawkowy to czekam, aż konsultant się połączy i udaję, że go nie słyszę.
Mi to roboty nie orzerywa, a ich czas zmarnowany.
Jak nie mam zestawu to nawet nie słyszę końcówki słowa "czekać". XD
Jak wdzwania się specjalista od zimnego klienta to tylko raz spróbuję powiedzieć, że nie jesten zainteresowany, niech tą formułkę gada. Chyha, że słychać, że bot to wtedy rozłączam.
Ehh, trudne to drzewo decyzyjne xd
Zaloguj się aby komentować
