• https://github.com/vcmi/vcmi
#iphone #macos #android #windows #Linux #smartfony #gry



Przymierzam się do tego ale nie ogarnąłem jeszcze co i jak. Możesz nakreślić krok po kroku?
@Belzebub Wielkiej filozofii tutaj nie ma. Pobierasz i instalujesz:
✤ iTunes (jeśli masz macOS to cię to nie dotyczy). Ważne by nie był z Microsoft Store. Uruchomisz to tylko raz
• https://www.apple.com/itunes/download/win64
✤ Sideloadly (który pozwoli na instalację aplikacji spoza sklepu)
• https://sideloadly.io/#download
Następnie pobierasz VCMI dla iPhone'a (który będzie silnikiem gry)
• https://github.com/vcmi/vcmi/releases/download/1.6.8/VCMI-iOS.ipa
No i samą grę
• https://www.gog.com/pl/game/heroes_of_might_and_magic_3_complete_edition
Instrukcja instalacji Sideloadly na poniższym nagraniu. Ale tutaj to właściwie tylko wklepujesz swój Apple ID do Sideloadly, wrzucasz do niego plik .ipa (VCMI), po czym wysyłasz na iPhone'a (bezprzewodowo, lub kablem, ważne by ekran ci w nim się nie wyłączył) i odpalasz na iPhonie VCMI. VCMI prosi cię o pliki z grą (które możesz sobie przesłać przez iTunes, lub w inny sposób, jaki wolisz) i grasz. Jak będziesz miał pytania to pisz. Tutaj masz tutorial.
https://www.youtube.com/watch?v=vqTsavQc3lQ
PS. Aplikację będziesz musiał odświeżać, co 7 dni. W praktyce wystarczy, że w ciągu tego czasu po prostu uruchomisz PC, a iPhone i PC będzie podłączony do tego samego WiFi (reszta dzieje się w tle). Jest to spowodowane tym, że sideloading (nie mylić za aplikacją) oficjalnie jest oferowany nam przez samo Apple, które nie zrobiło tego jednak z myślą instalacji takich rzeczy, ale by po prostu ulżyć deweloperom w testowaniu swoich aplikacji, których to możesz mieć 3 w jednym czasie. Ja sobie np. korzystam z YouTube'a bez reklam, czy Spotify.
@Orzech to nic trudnego. Uruchamiasz aplikacje, do której wpisujesz swój Apple ID, a później już tylko przeciągasz do niej plik z aplikacją i wysyłasz. Bez przesady.
Limit 7 dni jest upierdliwością, ale to zabezpieczenie Apple. Płatne konta dewelopera już tego nie mają. Jednak twórcy aplikacji zrobili, co mogli, by było to najmniej odczuwalne, więc wystarczy korzystać z komputera raz na tydzień (bo działa w tle). Ja już tego nie odczuwam.
Jednak wyłączający się ekran iPhone’a może być problemem, ale ja stworzyłem sobie shortcut, który częściowo rozwiązuje za mnie tę niedogodność (jednocześnie chroniąc ekran).
Dodam, że płatne konto dewelopera kosztuje $99 za rok, ale można wykupić sobie u kogoś miejsce tzw. “testera” za $25 na urządzenie (bez subskrypcji), lub $50 nawet bez limitu urządzeń.
@Orzech znalazłem jeszcze potencjalne inne rozwiązanie problemu 7 dni, poprzez blokowanie adresów, ale jeszcze nie sprawdzałem. Tylko trzeba tu korzystać z NextDNS, a ja już używam AdGuarda, który to wykorzystuje, więc to chyba nie dla mnie (chyba że da radę przez niego).
https://docs.google.com/document/d/1QseJR-ZTGJO0q99l9eh1-wsR-tldtbsM6rbsti08EDQ/edit?tab=t.0
@Orzech nie długo. Masz to w Google Play.
• https://play.google.com/store/apps/details
Oczywiście sam VCMI. Musisz jeszcze tylko wrzucić pliki gry na smartfona (.exe i .bin), a następnie wybrać je z poziomu VCMI i gotowe.
Z mojej perspektywy tyle samo na iPhonie, bo cały ten proces z Sidelodingiem (jeśli można tak nazwać instalacje jednego programu) miałem za sobą już lata temu, a że mam macOS, to poza Sideloadly nie musiałem bawić się iTunes.
Samsung notę czy ultra z rysikiem jest do tego perfekt
Potrzebny jest jailbreak?
@Taxidriver dzięki UE, nie
@tomasz-frankowski a co UE ma do tego?
@tomasz-frankowski UE nie ma nic do tego. Nie zainstalujesz pliku IPA poza sklepem. Możesz zainstalować alternatywny (płatny) sklep, jak AltStore PAL, ale on ci nie umożliwi zainstalowania Heroesow. Sklep EPIC też nie.
@HunteX @Taxidriver do sideloadingu na iPhone? You sure?
@tomasz-frankowski jestem pewien. Nie zainstalujesz Heroesów z alternatywnego sklepu.
Komentarz usunięty
Macie panowie apk do pobrania wystarczy w Google wpisać, nie wiem po co github
Zaloguj się aby komentować