@szajza231 co do Skody i Toyoty to tak jak napisałeś, żadne zaskoczenie. Są to marki, które mają jedne z najkorzystniejszych ofert leasingu dla firm od lat, także ich wysoka pozycja wynika przede wszystkim z dużego zainteresowania klientów biznesowych. Chociaż na przykład Toyota w ostatnich latach również mocno zyskała w Polsce w oczach klientów indywidualnych, podobnie jak inne azjatyckie marki, przede wszystkim Kia oraz Hyundai. Z Lexusem także byłem trochę zaskoczony, że zdołał wyprzedzić tak uznane marki na naszym rynku jak na przykład Opel, który z roku na rok notuje chyba coraz gorszą sprzedaż czy Peugeot. Natomiast po głębszym zastanowieniu, Lexus zapewne mocno zyskuje na wysokiej pozycji Toyoty, bo przecież są to marki należące do tego samego koncernu, przez co ta pierwsza marka nie wydaje się wielu osobom już tak egzotyczna jak na początku lat 2000. Jestem także trochę zaskoczony Cuprą, wydawało mi się, że po odłączeniu od Seata, to właśnie ta marka będzie notowała gorszą sprzedaż, a "marki matki" nawet nie ma w top 20. Fiat to dla mnie także było zaskoczenie, zwłaszcza że rok temu bez problemu się mieścił w rankingu 20 najczęściej kupowanych marek. Ale z drugiej strony, po analizie tego co mają aktualnie w ofercie, to stawiam, że sprzedaż im robi praktycznie tylko Tipo, które już też na rynku troszkę się zaczęło przejadać.