wirtualni asystenci na infoliniach to jest zło, Toyota ogarnęła ze jak powiesz że "połącz mnie z człowiekiem" to chcesz się połączyć z człowiekiem ale taki play czy fedex maja to w d⁎⁎ie i kopiesz się jak z fotowiltaiką, (╯°□°)╯︵ ┻━┻ #sztucznainteligencja a bardziej nieinteligencja #zalesie
Komentarze (8)
@Jodzi najlepiej w obcym kraju gdzie nie ma możliwości przełączenia na angielski
@Jodzi czasami działa jeszcze połącz mnie z konsultantem
@moll albo nawalanie w 0 i wyzywanie do słuchawki.
@maximilianan tego nie próbowałam
@moll ja zawsze nawet wbrew woli xd
@maximilianan nigdy nie zadzialalo, podobno nagrania sluza poprawie jakosci obslugi, moje na pewno nie
@Jodzi nienawidzę tego. czuję się dosłownie upokorzony, kiedy ktoś karze mi rozmawiać z robotem. "Powiedz: faktury , żeby połączyć się z działem rozliczeń". To już nie mogli tonowego wybierania zostawić?
@FriendGatherArena i wszystko trwa 3 razy dłużej
Zaloguj się aby komentować