wirtualni asystenci na infoliniach to jest zło, Toyota ogarnęła ze jak powiesz że "połącz mnie z człowiekiem" to chcesz się połączyć z człowiekiem ale taki play czy fedex maja to w d⁎⁎ie i kopiesz się jak z fotowiltaiką, (╯°□°)╯︵ ┻━┻ #sztucznainteligencja a bardziej nieinteligencja #zalesie

Komentarze (8)

maximilianan

@Jodzi najlepiej w obcym kraju gdzie nie ma możliwości przełączenia na angielski

moll

@Jodzi czasami działa jeszcze połącz mnie z konsultantem

maximilianan

@moll albo nawalanie w 0 i wyzywanie do słuchawki.

moll

@maximilianan tego nie próbowałam

maximilianan

@moll ja zawsze nawet wbrew woli xd

Jodzi

@maximilianan nigdy nie zadzialalo, podobno nagrania sluza poprawie jakosci obslugi, moje na pewno nie

FriendGatherArena

@Jodzi nienawidzę tego. czuję się dosłownie upokorzony, kiedy ktoś karze mi rozmawiać z robotem. "Powiedz: faktury , żeby połączyć się z działem rozliczeń". To już nie mogli tonowego wybierania zostawić?

moll

@FriendGatherArena i wszystko trwa 3 razy dłużej

Zaloguj się aby komentować