Wadliwy klej dobija biznes Elona Muska. Trump desperacko ratuje przyjaciela

Pojawiły się kolejne złe wieści dla firmy Elona Muska produkującej samochody elektryczne. Tesla musiała wycofać z rynku 46 000 swoich futurystycznych ciężarówek. Panele nadwozia odpadają z powodu wadliwego kleju — co stanowi śmiertelne zagrożenie dla innych kierowców. Najbogatszy człowiek na świecie staje się w ostatnim czasie największym przegranym — nie tylko ze względu na załamanie wizerunku.


#wiadomosciswiat #tesla #motoryzacja i trochę #polityka

Onet Wiadomości

Komentarze (12)

Pawel45030

Stają się ikoną upadku Zachodu o którym tak pierdolili

NiebieskiSzpadelNihilizmu

@Pawel45030 fuck around - find out ¯\_(ツ)_/¯ Ja tam w ogóle kisnę z tego, że sprzedawali te zwyczajnie brzydkie i niefunkcjonalne jeżdżące trumny za jakieś chore ceny, jak już bańka nie chciała rosnąć, to melon się przytulił do fanta fuhrera, żeby ten go poklepał po pleckach przed kamerami i nakręcił hajp... a potem wyszło, że ten jebany kanciok jest na jebany klej. To jest ten szczyt techniki i technologia z przyszłości Jakby mało było innych problemów, które do tej pory powychodziły

Wiertaliot

ALE PRZECIEZ MUSK WIE WIĘCEJ O PRODUKCJI NIZ KTOKOLWIEK NA SWIECIE, SAM TAK MOWIL

PRZECIEZ BY NIE KLAMAL, PRAWDA?


PRAWDA???


( ͡° ͜ʖ ͡°)

jonas

@Wiertaliot GENIALNY INŻYNIER, POTĘŻNY WIZJONER!

luke-zombi

Pamiętacie jeszcze katastrofę łodzi podwodnej Tytan z 2023 roku? Tam też podwodny Melon Piżmo (Stockton Rush) uznał, że użycie kleju do łączenia elementów konstrukcyjnych będzie doskonałym pomysłem. I te klejenie właśnie było prawdopodobnie zapalnikiem inicjującym katastrofę. Dostrzegam w tym zabawną analogię.

FourF

@luke-zombi nie o to tam chodziło, używał kompozytu z włókna węglowego który nie nadaje się do tego zastosowania

James Cameron o tym mówił, wielu mówiło i nie jest to zabawna analogia

luke-zombi

@FourF Włókno węglowe było jednym z wielu paździerzy w tym chłamie, ale kilka miesięcy po katastrofie okazało się, że tytanowe półkule tworzące dziób i rufę kadłuba sztywnego naprawdę były połączone z kadłubem za pomocą kleju. Już we wcześniejszych zanurzeniach zauważono odkształcanie się kadłuba i powstawanie pęknięć właśnie w miejscu spojenia. Najprawdopodobniej na początku pękło spojenie łączące dziobową półkulę z kadłubem, a potem cały kadłub implodował.

moderacja_sie_nie_myje3

@Banan11 Gdyby wycofanie 50k samochodów oznaczało upadek koncernu to vw już dawno by był pogrzebany po dieselgate a jakoś nie jest. Serio teraz każy news o tym cymbale i jego firmach będzie wieszczeniem jego upadku?

jonas

@moderacja_sie_nie_myje3 Ziarnko do ziarnka i zbierze się wpierdol. Cesarstwo Rzymskie upadło, Rzeczpospolita Obojga Narodów upadła, Imperium Brytyjskie upadło, to jakiś tam w ząbek czesany biznesmen nie upadnie, zwłaszcza że przykleił się do innego, wprawionego już wcześniej w bankrutowaniu? Facecje.

moderacja_sie_nie_myje3

@jonas Nie uważasz, że to się robi nudne, pierdolo o musku i jego upadku? Niech sobie upada, mi to wisi ale prędzej Ty i ja nie będziemy mieli co jeść niż 'zbankrutowani' miliarderzy.

jonas

@moderacja_sie_nie_myje3 A to raczej oczywiste, że ktoś zarabiający w minutę więcej niż ja czy ty damy radę uciułać choćbyśmy przez 200 lat zasuwali na dwa etaty, przetrwa kilka bankructw i nadal będzie go stać na jachty, prywatne odrzutowce i całe wieżowce w centrach wielkich miast. Niemniej bankructwo bynajmniej nie jest oznaką jakiegoś wielkiego geniuszu biznesowego.

Zaloguj się aby komentować