W końcu pogoda taka jaka powinna być w czerwcu. Jeszcze tylko poczekać jak przejadą dwa pośpiechy i towar to będzie można sprawdzić mocowania i zmierzyć dobroć SHP.
Na szczęście to nie ten co trzeba izolacje sprawdzać.
#gownowpis #kolej #pracbaza
12e1e6fc-f3da-45b2-a4a6-a71161204d42
Nemrod

@starebabyjebacpradem Znajomy, który przepracował sporo lat jako geodeta na kolei (i wciąż żyje) mówił, że do tej roboty trzeba mieć oczy nie tylko z tyłu głowy, ale nawet w dupie.

starebabyjebacpradem

@Nemrod tak jest, mam dodatkowo radio i mnie dyżurny ostrzega a dodatkowo współpracownik patrzy na tor gdy ja sprawdzał będę mocowania czy wykonywał pomiar.

Obecnie stoimy daleko poza skrajnia i czekamy na osobówkę po drugim torze

Jason_Stafford

@Nemrod @starebabyjebacpradem Jakiś czas temu w Holandii chłopaki sobie w nockę pracowali na torach, naprawiali czy coś w tym stylu. I jebnął w nich pociąg.

starebabyjebacpradem

@Jason_Stafford a to prace przy torze robili i w jakis dźwig przywalili. Tu inny zakres prac, konserwcje i przeglądy.

Jason_Stafford

@starebabyjebacpradem oczywiście, nie chodziło mi o to, co robili, tylko że oczy trzeba mieć w dupie nawet

Nemrod

@Jason_Stafford @starebabyjebacpradem Brat tego geodety opowiadał jak był pomocnikiem maszynisty, jeździli manewrowym po stacji (stonką?) i kazano im zatrzymać się na torze głównym 1, bo po 2 miał przelecieć jakiś pośpieszny. No faktycznie nadjechał, ale wjechał na tor 1. Na szybko spuścili hamulce i uruchomili przeciwny kierunek, pomocnik wyskoczył z lokomotywy (możliwe, że maszynista mu kazał, nie pamiętam), a maszynista uciekał - udało się uniknąć katastrofy, ale ten pomocnik ostatecznie zrezygnował z tej ścieżki kariery.

Zielczan

@Nemrod

kazano im zatrzymać się na torze głównym 1, bo po 2 miał przelecieć jakiś pośpieszny. No faktycznie nadjechał, ale wjechał na tor 1


Ciekawe jak udało się ułożyć taki przebieg, skoro 1 wykazywał zajętość

starebabyjebacpradem

@Nemrod a to tam było z tego co słyszałem od gości z IC ze pytał się maszynista dyżurnego czy ma podany semafor bo słońce świeci na niego że obrazu świateł nie widać to powiedział że podany ale nie padł na radiu żaden numer pociągu ponoć. I wychodzi że obydwaj winni są.

Nemrod

@starebabyjebacpradem W którym przypadku? Bo nie w Szczekocinach, wiec zostają: Białogard, Września, Żukowo i Zabierzów (nie chciało mi się szukać więcej przypadków, a to są linki do 4 różnych).

starebabyjebacpradem

@Nemrod o Zabierzowie z zeszłego roku mówię

Nemrod

@starebabyjebacpradem Ale przypadek spod Białogardu ujął moje serduszko: "Według prokuratury, incydent był sytuacją nietypową. Doszło bowiem do awarii automatyki kolejowej, awarii łączności. W związku tym obaj dyżurni przeszli na łączność komórkową.

– Wówczas ich rozmowy nie były rejestrowane, co za tym idzie – ich odtworzenie było niemożliwe – informuje prok. Gąsiorowski. – Nie znamy więc treści komunikatów. Nie można więc ustalić komu należy przypisać winę, że pociągi znalazły się na jednym torze, jadąc wprost na siebie."

Felonious_Gru

@starebabyjebacpradem jeszcze niedawno serwisowalem PS i MTW, a niedługo być może będę jeździł do plasserów. Może i się spotkamy nieświadomie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

starebabyjebacpradem

@Felonious_Gru kto wie, już jeden jeździ na diagnostycznej i też się minąłem z nim.

Zaloguj się aby komentować