W końcu mapa zaimplementowana.
Teraz można zacząć znów programować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Elegancko mapka wygląda, możliwość powiększania i przesuwania działa bez zarzutu, znaczniki w postaci aniołów już są, póki co widoczne, ale później będą widoczne tylko po wejściu na poziom i odblokowaniu ich.
Służyć będą jako punk odrodzenia i szybkiej teleportacji, oczywiście za srogą opłatą ༼ ͡° ͜ʖ ͡° ༽
Dzisiaj tylko jak się obudzę, to dodam nazwy biomów, ozdobię mapę porządnie i można lecieć dalej.
No i oczywiście pozycję gracza, bo sie zgubi na mapie jak nie będzie oznaczony, gdzie jest
Nie widziałem, że zaprojektowanie mapy w UE5 jest tak głupie, bo trzeba wpisywać koordynaty znaczników, nie można ich po prostu położyć na mapie (╯°□°)╯︵ ┻━┻
A to jest zabawa w kotka i myszkę, bo poprawianie czegoś o te 10px w bok czy górę to udręka.
No i znowu nie nagrał się dźwięk z gry ( ͡° ʖ̯ ͡°)
https://youtu.be/G8VQaBjFQRA
#chwalesie #programowanie #gry #steam #rhr #indiegamedev
