Tyle czasu czekania na „GTA VI” i nie wiem, czy warto było czekać… Glitchujące się postacie, zmieniające się twarze, przenikające obiekty i płynność rodem z 2005 ;/


A tak serio - w oczekiwaniu na Genie 3 pojawił się podobny generative world engine - Mirage 2 od Dynamics Lab. Na szybko wygenerowałem sobie „GTA VI” i wrzuciłem gameplay w wideo


Jedno jest pewne: to jeszcze długa droga zanim AI dorówna prawdziwym światom z gier.


#mirage2 #ai #sztucznainteligencaa #dynamicslab

Komentarze (6)

Thereforee

@bartas Myślę, że generalnie to jest bardziej do celów pokazowych niż do realnego tworzenia "gier z AI". Modele są regularnie rozwijane i uczone, żeby taki Ubisoft czy EA w nich zainwestowały i sypnęły, bo to w takiego klienta celują. Kogoś, kto właśnie oczekuje sposobu na tworzenie taśmowych produkcji w nieskończoność, żeby się tylko nie narobić. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

bartas

@Thereforee widziałem jakis nowy model ala Minecraft - to juz lepiej wyglądał ale demo trwa tylko 8 sekund musiałaby być mega optymalizacja bo nadal ogranicza moc przeliczeniowa

vredo

@bartas I tak jesteś lepszy niż Bethesda

pokojowonastawionaowca

@bartas ile zabulisz za tę kartę w chmurce?

bartas

@pokojowonastawionaowca za free teraz do testowania jest

keborgan

Tak technologicznie, to by miało sens w takim wydaniu, że normalny engine renderuje hashe promptów, które potem model zamienia na piksele. Pewnie nawet podobnie to działa teraz.


Ewentualnie być może oświetlenie w postprocessingu. Engine renderuje scene w taki sposób, by model miał łatwo wygenerować oświetlenie. Coś w stylu Forward+.

Zaloguj się aby komentować