Komentarze (9)

peposlav

Regeneracja turbiny to fikcja XD

Pojedź na hamownię i zobacz jak dmucha. Jedna na sto jest dobrze zrobiona.

KKLKK

@peposlav dokladnie, ale ludzie chca oszczednosci xD. Jest ciekawy material od jagody, gdzie kivi elegancko tlumaczy na zywym organizmie.

StepujacyBudowlaniec

@peposlav dla mnie najważniejsze żeby nie ciekła

Stashqo

@peposlav a to czemu tak? Słyszałem, że można trafić na źle naprawioną ale raczej ludzie by tego nie robili gdyby większość po regeneracji nie dmuchała jak należy?

peposlav

@Stashqo oleju nie bierze i to wszystko, nie ma szans by była wysterowana jak trzeba

Stashqo

@peposlav ok ale z czym jest problem? Kalibracji nie potrafią dobrze zrobić?

peposlav

@Stashqo tak, w zasadzie to nikt tej kalibracji przy regenerowanych nie robi. Wyważanie, piaskowanie, podmiana części i elo

Odczuwam_Dysonans

@KKLKK @peposlav taa, Kivi guru z jutuba powiedział że regenerowane są do dupy, więc teraz ludzie co w życiu auta nie wystroili piszą w necie że tylko oryginały xD podczas kiedy regulacja turbiny to jest jedna nakrętka i jeśli już, to zazwyczaj to jest źle ustawione. Jak się regeneruje u wymieniaczy to może i tak jest że to loteria, ale w dobrych zakładach dostaje się pomiar pracy i jakoś nie wierzę że jak na maszynie turbina pompuje zgodnie ze specyfikacją, to nagle w drodze do auta się rozreguluje.

Z resztą jak ktoś ma problem to niech sobie przereguluje, to nie jest żaden rocket science. Ciekawe że o dwudziestoletnich Nkach które nie są w stanie wysterować sztangi nie ma tylu wypowiedzi, a widziałem asów co cztery razy turbinę wymieniali na gwarancji i dziwne że nie wstaje a potem od razu overboostuje (serio xD). Naprawdę nie rozumiem takich opinii, a parę turbin w życiu w rękach miałem.

Zaloguj się aby komentować