Trasa do Zakopanego chyba póki co przerasta EU200 (lub jej obsługę).
Sytuacja z wczoraj - awaria spowodowana użyciem tempomatu na szlaku o trudnym profilu (wg IC).
Kiedyś to się jeździło synek, a tera włonczy tempomat i wielki maszynista
A tu EU200 potrzebowała pomocy starszej technologii - 11 wagonów okazało się zbyt dużym obciążeniem. Żeby się nie okazało, że będą w podwójnej trakcji jeździć. Swoją drogą ciekawe czy to możliwe. Wg warunków przetargu powinno być ("Trakcja wielokrotna – minimum 2 pojazdy" dla EU160, nie wiem jak z 200)
Aż mi się przypomniała EP09 z uciekającym składem. Nie mają lekko te loki w górach. Piasecznice musiały tam chyba dobrze podać.
https://www.youtube.com/watch?v=mwYJ4gnnBUM
> #newsykolejowe <
#kolej #wiadomoscipolska

