Ten kto wpadł w Blizzardzie na pomysł żeby moby skalowały się z naszym poziomem powinien pierdolnąć się w łeb. Szkielet hns czyli nasz progress, statystyki, to że każda nowa umiejętności sprawia że stajemy się potężniejsi, został wyrwany, przemielony i sprzedany na rzecz casualowości dla mas.
#diablo #diablo4 #hns #blizzard #gry
Marchew

@kruzd Tak też jest w D3. Na lvl 3-5 można iść w top heavy gore lokacje.

kruzd

@Marchew a kogo obchodzi D3, raczej nie uważa się go za dobry wyznacznik tego czym jest gatunek

Marchew

@kruzd Chciałem zakomunikować że w D3 też jest to upośledzone.

pszemek

@kruzd niestety w wielu grach tak jest

Aquiller

@kruzd przecież prawdziwi fani hns już od dawna grają w Path of Exile

kruzd

@Aquiller ileż można

highlander

A mi to nie przeszkadza. Po prostu zrobili lokacje ktore maja jakis poziom. Poza tym fabule sie gra raz a potem to juz endgame wiec wysrane w skalowanie potworow.


Zreszta nieskalowane potwory to religkt rpg a tutaj mamy hns

Joloxx9

@highlander dobrze powiedziane, grało się fajnie, czekam na pełną wersje.

Zaloguj się aby komentować