Komentarze (10)

jajkosadzone

jak im te auta stoja na placu to moga mi jeden oddac,beda mieli problem z glowy.

ivaldir

Dla TLDR:

Jaguar I-Pace

Ford Mustang

Fiat Tipo

Kia Ceed

Opel Astra

Ford Focus


Pokazane są oferty z Otomoto.

Odwrocuawiacz

@ivaldir niech zgadnę, astra silnik 1.2 - te gówno jest niesprzedawalne.

To co stellantis zrobił z tym modelem to powinna być kara śmierci już jak zarżnęli silniki 1.6 w poprzedniej generacji na poczet gówno 1.2 i widać było jak floty hurtem przechodzą na hyundaie i kie


Marża dla dealera za sprzedaż astry w podstawowej wersji to zawrotne 803 zł

jajkosadzone

@Odwrocuawiacz

803 zl i jeszcze im malo.

666

@Odwrocuawiacz stellantis wprowadzil gwarancje 8lat na caly uklad napedowy jesli serwisujesz w autoryzowanym serwisie. To zmienia zasady gry. 1.2 przestal byc problemem a masz tanie auto.

Nizej opisalem swoja przygode z cytrynka od stelantisa i powiem ze jestem zadowolony

666

Jakis czas temu, gdzies w czerwcu, byly dobre promocje w citroenie. Taki C5 X na 2lata (z gwarancja odkupu), wplata poczatkowa 10% ze 136k, z rata 230pln. Silnik to oslawione 1.2 ale jak na 2lata to kogo to boli? przeciez to auto srednio wychodzi niecale 800pln mies a to jest jak za darmo za 4.85m kombiaka w dobrym wyposazeniu (skora, hud, automat, ledy, 2strefowa klima, fotele z pamiecia, polautonomiczny tempomat itp). Najwyzsza polka w citroenie, super komfortowe auto za 800pln. A co do 1.2 to jestem zaskoczony na plus - zbiera sie fajnie, nie ma tragedii. Trwalosc mnie nie interesuje bo auto na gwarancji a potem oddaje.

A citroenowi moze to wyjsc na dobre. Na tyle mi sie spodobal C5x ze teraz patrze na nowego C3/C5 aircross bo to fajne auta. Zobaczymy jakie beda promocje

Odwrocuawiacz

@666 ja prawie 7 lat pracowałem w aso peugeot citroen opel i niestety nie są to dobre auta.

C5x dostępność części karoseryjnych praktycznie zerowa, felg również.


Przy założeniu że nic się nie zepsuje i nie rozbijesz to w zasadzie każde auto jest "dobre"

Właśnie chodzi najbardziej o to "co by było gdyby" - dla mnie to jest wyznacznik.

Jak masz auto awaryjne ale dostajesz zastępczaka a oni się pałują to git - niestety z tym jest różnie nawet w markach tzw. premium...

666

@Odwrocuawiacz ooo ciekawe. co takiego sie sypalo najczesciej w peugeocie poza pure techem? skrzynie automaty dawaly rade?

Odwrocuawiacz

@666 interwały przeglądowe źle skalkulowane i brak wymian odmy olejowej zabijał silnik.

Ponoć to poprawili i dali łańcuch zamiast paska.

Generalnie to zdarzało się głównie w citroenie że zjeżdżał z lohry i już miał błędy awarii napędu hybrydowego.


Pamiętam jednego c5 aircross co walczyli z nim kilka miesięcy, finalnie okazało się że podmiana napędu pomogła bo sypało błędami, potem się okazało że taka podmiana to nie plug and play bo trzeba to nie tylko przeprogramować ale stellantis musi "pozwolić" zdalnie na to by inny napęd zadziałał w innym aucie. Nie wróży to dobrze w dłuższym użytkowaniu.

666

@Odwrocuawiacz niestety moja cytrynka ma stale polaczenie ze internetem. W apce moge sprawdzic gdzie jest i aktywowac rozne funkcje, a nawet chatGPT odpalic xD jesli UE nie zakaze praktyk ktore opisales to bedziemy ostro dymani na serwisie.

Zaloguj się aby komentować