Sprzęt:
RX6900XT 16GB VRAM,
Ryzen 9 3950X 16 rdzeni, 32 wątki
32GB RAM
System Manjaro KDE Linux, rozdzielczość 4k
Gra kiedy patrzysz na planetę na tle płomieni z silników rozwija zawrotne... 20fps
Wydaje mi się że przyczyną jest brak obsługi LOD, czyli obniżania detali obiektów i tekstur wraz z odległością. Gra morduje wydajność na dosłownie każdym sprzęcie, nawet obniżanie rozdzielczości daje niewiele - u mnie zejście z 4k do 1920x1080 daje w tej scenie zaledwie dodatkowe 10fps!
Gra jest niezoptymalizowana - nie polecam zakupu nikomu poza posiadaczami najpotężniejszych hi-endowych komputerów
#kerbalspaceprogram #ksp2 #gry #gorzkiezale
fdf6e55a-151a-4b5b-a220-c7a367e687b0
Cybulion

@Amebcio a na windowsie? XD

Miedzyzdroje2005

@Amebcio a jakie masz sterowniki? Otwarte czy zamknięte?

5tgbnhy6

@Amebcio sprawdź GPU utilisation, jak nie jest 100%, to żadne obniżanie detali ani rozdzielczości nie pomoże, bo CPU bottleneckuje, albo jest jakiś problem z kompatybilnością z linuchem, z tego co słyszałem to nie jest oficjalnie wspierany (?)

Amebcio

@Miedzyzdroje2005 Otwarte Mesa


@5tgbnhy6 Utylizacja GPU jest 99%

5tgbnhy6

@Amebcio a to dziwne... ogladalem jak Scott Manley gral na 3070 i mowil, ze dziala niezle, w 1440p co prawda, ale nadal. to moze jednak kwestia detali?

Amebcio

@5tgbnhy6 Rozdzielczość ma raczej małe znaczenie (przynajmniej u mnie). 20 fps, to najgorszy scenariusz jaki znalazłem (na screenie) w większości scen gra rozwija ok 30fps, czyli mniej więcej tyle co na 3070 u Scotta Manleya

Zaloguj się aby komentować