
Ponad 450 tys. zł Kancelaria Senatu chce wydać na 36,5 tys. materiałów popularyzacyjnych, w tym apteczki, kable teleskopowe, smycze żakardowe i zestawy gier – dowiedziała się „Rzeczpospolita”.
„Plastikowy w kolorze białym wyposażony w diodę LED, oświetlenie energooszczędne i bezpieczne dla wzroku. Wykonany z tworzywa sztucznego, odporny na uszkodzenia, łatwy w utrzymaniu czystości” – to opis breloka, który zamawia Kancelaria Senatu. A ściślej – tysiąca breloków. W izbie refleksji trwają obecnie dwa duże przetargi na „dostawę materiałów popularyzacyjnych”, czyli najróżniejszych gadżetów z nadrukowanym senackim logo.
W pierwszym Kancelaria chce zamówić 10 tys. gadżetów w 39 kategoriach, wydając na to 208,4 tys. zł, w drugim – 26,5 tys. przedmiotów dziesięciu rodzajów za cenę 244,3 tys. zł. W sumie oba przetargi mają więc przynieść zakup 36,5 tys. sztuk za 452,7 tys. zł. [...]
#wiadomoscipolska #senat #zakupy #przetargi #polityka #rzeczpospolita