Revolut włączył mi siłowo plan "Plus" za darmo na 30 dni, żebym łaskawie mógł sobie sprawdzić, ale...


"Explore Plus

You’ve got just 30 days left to check out these everyday benefits, and everything else that Plus has to offer in the app.

Now you’ve got a look at Plus, we hope you won't want to cancel! But if you do, head to Profile > Plan > Settings > and select ‘cancel’ before your trial is up. If you don’t cancel, your subscription will continue and you’ll be charged the plan fee automatically."


Czyli jeśli nie wychwyciłbym maila to po 30 dniach zostałbym z tym Plusem, którego sobie nie życzyłem i musiałbym za to płacić.


Brzydko...


edit: chociaż aplikacja twierdzi że "twój plan zmieni się na standard w dniu 29.08.2025"... wtf.


#revolut #bankowosc #banki

Komentarze (5)

NiebieskiSzpadelNihilizmu

 we hope you won't want to cancel

@DirtDiver takie coś powinno być k⁎⁎wa zakazane- włączanie usług premium na próbę licząc, że komuś się zapomni. I jeszcze z jakim bezczelnym tekstem, że oni MAJĄ NADZIEJĘ xD

248911d3-eba4-4c0d-aa6b-a0985d184b91
DirtDiver

@NiebieskiSzpadelNihilizmu No tak się zastanawiam czy to nie podchodzi pod jakąś Komisję Nadzoru Finansowego.

NiebieskiSzpadelNihilizmu

@DirtDiver no ciekawe. W przypadku telefonicznych usług jest to nielegalne i można to spokojnie zgłaszać do UKE. Pytanie jak z fintechami i KNFem

twombolt

@DirtDiver Sk⁎⁎⁎⁎syny, to samo mi dzisiaj zrobili. Dzięki za ostrzeżenie!

twombolt

@DirtDiver Wysłałem mail na [email protected], zgłosiłem sytuację

Zaloguj się aby komentować