@ParisPlatynov nie możesz tak patrzeć na te samochody, że Audi dobite a alfa to same koszty. Same stereotypu podajesz.
Po 1 szukaj egzemplarza od osoby prywatnej i najlepiej streszej, która sprzedaje auto po 10 latach użytkowania - będziesz mógł wypytać co było robione itd, a później u mechanika przed zakupem potwierdzić prawdomówność sprzedającego
Po 2 nie bierz do serca stereotypów. Alfy w 1,9jtd to porządne maszyny które dobrze służyły właścicielom, a rzadko były kupowane przez sebixow przez złą sławę - silniki twinspark omijaj
Po 3 zobacz konstrukcję każdego auta. W passacie b5 fl na 99% był wielowachacz, a jego naprawa idzie w tysiące, z golfem nie było takiego problemu. W audi A3 też chyba stalowe zawieszenie robi robotę, zaś w A4 wielowachacz
Po 4 kupuj z głową i mechanikiem a będzie ok. Nie patrz na przebieg bo w tym budżecie wszystko kręcone xD