Komentarze (9)

PlatynowyBazant20

To nie prosze tylko nasz @maximilianan 😉

NiebieskiSzpadelNihilizmu

@PlatynowyBazant20 no i maxi... znaczy proszę- zamknęli northvolta i voila, innowacja ruszyła z kopyta @maximilianan ale może byś tam do designu baterii dorzucił taki mały wytłaczany napis "powered by hejto"?

100mph

W skrocie dla ludzi nie znajacych sie na elektryce - bateria nie uzyskuje przebiegu sinusoidalnego a quasisinusoidalny o skokowej amplitudzie, zaleznej od modulu pracujacej baterii. Moduly ladowane sa roznymi poziomami napiecia i przelaczane w taki sposo by przebieg podawany na silniki elektryczne byl jak najbardziej zblizony do sinusoidalnego. To eliminuje problem przeksztaltnika ale za niego otrzymujemy dodatkowy modul sterujacy. Same moduly baterii niczym nie roznia sie od obecnie stosowanych oprocz tego, ze kazdy pracuje na innym poziomie napiecia. Pytanie jak to sie bedzie zachowywalo jesli czesc modulow baterii straci na sprawnosci znacznie wiecej niz pozostale. Sila elektromotoryczna na wale silnika bedzie sie zmieniala w zaleznosci od pracujacego modulu? Troche slabo...

kitty95

@100mph trzy kilo lżejsze

tomasz-frankowski

@100mph chyba nie znam się na czymś więcej niż elektryka xD

ca74f817-6b4d-4e18-a874-25b8b4182971
100mph

@kitty95 w takim razie zyskiem sa 3kg masy i brak strat na przeksztaltniku ;)

swoja droga ... dlaczego producenci aut elektrycznych podaja zuzycie energii samochodu na 100km bez uwzgledniania strat na ladowaniu? ;)

100mph

@tomasz-frankowski 54 sekunda filmu mowi wszystko

kitty95

@100mph 3kg i 3%. Skomplikowanie +300%, żywotność -50%. Sukces.


Łacha drę, ale tak te przełomy wyglądają.

100mph

@kitty95 mamy podobne zdanie

Zaloguj się aby komentować