#poe2 #poe2 #gry

Zaczynam dopiero mapowanie w 0.4.0 obecnie na T5, ogólnie bieda, aż loot filter pokazał że coś ciekawego wypadło . Dzisiaj rano sprawdzam sobie ile (O Hui) 25 Divów ale czekaj mój jest dużo lepszy.. i tak zarobiłem chyba więcej niż przez całą poprzednią ligę XD



05ec600e-c02d-4bfd-b359-ea3d8cb4b195

Komentarze (15)

Thereforee

@Czokowoko Ja w PoE1 w tej lidze miałem przynajmniej parę takich dzikich dropów. A z async trade'm można się bardzo szybko wyposażyć w cokolwiek. W końcu ten handel po bożemu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Czokowoko

@Thereforee Oj tak, to dużo QoL daje, natomiast ja gram na steamdecku i tam to nie działa aż tak super jak na PC

RastaaMastaa

@Czokowoko Zazdro że masz fun grając 0.4 Ja nie mogę zmęczyć aktów a zazwyczaj jestem na mapach w niedzielę rano. Temple rzyg taki że szkoda gadać, meta dalej LA tylko teraz zielona nie niebieska XD. Zero zmian w endgame oprócz 4modowych tabletów. Trzeba czekać na 0.5 i liczyć że coś jednak zmienią w tym endgame

Jdk_

@RastaaMastaa To polecam HC :D W przeciwieństwie do jedynki jest mniej oneshotow, a poziom trudności kampanii na ssfhc to taki zizaran gauntlet z poe1. Wtedy docenisz ile daje exaltation bench w templu na aktach

Czokowoko

@RastaaMastaa Tak to prawda, trochę. Jak nie grasz pod Talizman to imo średnia liga, zwłaszcza że w end gejmie te temple są totalnie nie profitowe bo słąbo się skaluje loot, a jak zabijesz architekta to pół templa ci znika. Do tego fakt że możesz zbrikować mapę to XD. Ale mają to teraz naprawić, bo już patch notesy są

Czokowoko

@Jdk_ Spoko, a byłeś na mapach już na HC? Bo jest kilka zbugowanych bossów co robią 1 shota XD np ptaszor który kręci się robiąc tornado nie wychodzi z niego, więc jak grasz mele to możesz równie dobrze wyjść z mapy..

RastaaMastaa

@Jdk_ Nie mam tyle czasu żeby tracić go na wywalenie się bo:
a. nie widać czegoś na glebie bo tyle ondeath efektów
b. skalujesz armour i hp do niebotycznych rozmiarów i i tak Cię boss oneshotuje laczkiem jak papierowego rangera XkurwaD
c. gra jest zabugowana jeszcze na maksa i poświęcanie x godzin na tworzenie postaci po to żeby przez jakiś randomowy bug stracić cały progress.


No thanks

Jdk_

@Czokowoko @RastaaMastaa W 0.4 nie natrafiłem na żadnego solidnego buga jeszcze. W 0.3 bolał mnie ground effect abyssu, a teraz widzę że dostał solidny nerf. Aktualnie klepie t10 mapki i nie obawiam się oneshotow, dostałem od executora z A1 kotwicą na mordę i zbił mnie do 1/4hp tylko na tri-ele mapie. Póki co moim zdaniem najlepsza liga do gry HC https://poe.ninja/poe2/builds/vaalhc/character/Vega06-6218/ZydowskiProboszcz?i=55&search=class%3DSmith%2Bof%2BKitava *edit co do ptaka to tornado zostawia mi zawsze na arenie po śmierci, ale wychodzi z niego na mnie jak cofam na róg areny i można go normalnie bić

RastaaMastaa

@Jdk_ to jeszcze odnośnie HC i śmierci z dupy
https://www.reddit.com/r/PathOfExile2/comments/1ppojo8/nice_game_hcssf_rip/

jak mi powiesz co typka wywaliło z kapci to stawiam browarka

Jdk_

@RastaaMastaa No bez jaj, chłop wskoczył w podwójny ball lightning, nawet widać jak się zaczepiają do niego hity, klatka po klatce. Jeszcze na 680hp vs skill który naklada shock. To nie jest oneshot, ani jakieś gówno, to jest skill issue i nie ma co się oszukiwać. Zwłaszcza na tym poziomie hp. Jak już szukać jakiś ripow z dupy to było na ilv75+ w 0.3, bo się skille nie ładowały na DX12, przez co na arenach zostawały efekty których gracz nie widział, typu upadające filary na tym bossie z A4 Excavation Edit. Sześciokrotny ball lightning, te moby miały additional projectiles.

RastaaMastaa

@Jdk_ Nie no hehehe trochę przesadziłeś z tym że się "władował" w BL. Klatka po klatce przeskakuję i widać że chłop najpierw skacze leapslamem czy co to tam jest a już po zaczęciu animacji skoku mobek castuje BL. W jaki sposób gość miał uniknąć tego spella? Jak miał inaczej pacnąć tego moba skoro gra melee. No nie oszukujmy się, ale taki melting ja rozumiem np na bossach a nie że nawet nie masz szansy na reakcję.

Jdk_

@RastaaMastaa Mógł go pacnąć skacząc obok, a nie na, bo sam cisnę leapslamem w tą część PoE od kiedy wyszła. Plus moim zdaniem jest to perfekcyjnie widoczne, że ten mob to raczej z tych, do których nie podchodzisz bezpośrednio, skoro nawet poza light radius się coś na nim świeci. Ja czaję że warrior ma być tanky, ale samo GGG powiedziało przy wydaniu, że ta część ma być trudna, a nie zoom zoom jak poe1 :D No ale co do extra projectiles to tutaj można winić design GGG, że zdecydowali się nie markować magic i rare mobów. Dla mnie spoko, bo przynajmniej zmusza mnie do patrzenia co przede mną, ale jak widać noobmelter :D

RastaaMastaa

@Jdk_ Nie no pewnie że mógł skoczyć obok. Mógł też go wgl pominąć i pobiec dalej i nie dostałby wgl dmg, ale ja nie o tym. Tak jak wspomniałeś giereczka nie informuje Cie o tym że spell/attack który wyprowadza mob może Ci w 0.1s zjechać hp do zera. Nie sprawia mi frajdy robienie pół kroku do przodu i pół do tyłu żeby pilnować się czy czasem mobek nie ma poświaty więc zakłada shocka więc muszę skoczyć obok niego. Cieszę się że tryb hc Ci podpasował. Dla mnie to strata czasu tym bardziej że wyjebki są dla mnie częścią gier typu arpg a nie mam tyle czasu żeby robic postać przez 40h i się wyłożyć jak pała bo kliknąłem trzy piksele za blisko moba albo nie zauważyłem jakiejś poświaty

hellgihad

@Czokowoko Ja sobie tą lige odpuściłem bo nabiłem tyle godzin w poprzedniej że nie bardzo mi się chciało. W dodatku zmian wydawało się niewiele a teraz jeszcze słyszę z różnych stron że ta nowa mechanika ligowa to szrot więc poczekam sobie spokojnie na kolejną.
Ale graty dropa, mi nigdy nie wypadło nic warte więcej niż z 2 Divy xD

RastaaMastaa

@hellgihad same here bro, same here.

Zaloguj się aby komentować