@dziadekmarian ja mam mieszane uczucia co do tych botów. Poddałem się na przykład przy którejś już próbie zgłoszenia skargi na kuriera fedex, który bez względu na pogodę i czy ktoś jest w firmie, zostawia paczki warte bardzo dużo po prostu pod drzwiami... Z drugiej strony odwołanie wizyty córki u lekarza zajmuje jakieś 45 sekund bez czekania czy ktoś łaskawie odbierze. Z banku natomiast w tej sprawie zadzwonił bardzo sympatyczny człowiek, który nie pierdolił formułek z kartki, tylko rzeczowo rozmawiał. Powiedział między innymi, że nie zdarzyło się w jego historii, żeby z amazona wyszły dane. Sam zaproponował, że zrobi na te przelewy reklamację, czułem się obsłużony jak vip. Tak jak kiedyś pko było dla dziadków płacących rachunki (bez urazy XD), to teraz apka i obsługa są na prawdę na spoko poziomie. Żeby nie było, to dwa konta w pko mam ze 25 lat, bo mama tam pracowała i żeby wyrobić jej plany sprzedażowe, zostałem bardzo poproszony do ich założenie
Edit: w związku z pracą mojej mamy w banku to cyrki były niesamowite. Kart kredytowych to miałem nie wiem ile, pracownicy musieli je wciskać ludziom, liczyły się ilości nowych kart, a że na drugi dzień zlikwidowane, to nikt nie patrzył. Ubezpieczenie to zawsze miałem jakieś, konta oszczędnościowe, kredyty, chuj wie jeszcze co. Plułem na ten bank niesamowicie za to jak pracowników traktują, a ja w tym uczestniczyłem ratując sytuację moimi podpisami