Ostatnio szwendam się trochę po konferencjach, podajesz przy rejestracji maila i numer telefonu, a te małpy zawsze dzwonią zamiast wysłać wiadomość i kilka informacji, żebyś wiedział o co im chodzi.


Jakie to jest wkurwiające

#heheszki #marketing #zadzwoniedopana

c99343d5-8cfa-4a65-a738-5d4a89259adb

Komentarze (11)

cebulaZrosolu

@WujekAlien z drugiej strony mnie też wkurza, jak jest podany mail i nr telefonu, piszesz maila a te k⁎⁎wy nie odpisują tylko chcą żeby dzwonić

WujekAlien

@cebulaZrosolu Ja też to rozumiem, ale nie każdy ma tyle wolnego czasu, żeby odpisywać na każdego maila od razu. Ja jak nie jestem zainteresowany to odpisuję, że nie jestem bo uważam, że tak jest fair, ale wiem, że większość ludzi ma to w dupie.

cebulaZrosolu

@WujekAlien no ale miałem na myśli np. pracownika salonu samochodowego/motocyklowego.

Wysyłasz pytanie przez formularz/OtoMoto czy zwykłego maila i chuj cisza, a tak napisane że można się kontaktować mailowo

damw

@WujekAlien bo szybciej jest zadzwonić niż pisać. Jeśli mają do obsługi kilkadziesiąt-set-tysięcy ludzi, to urywając na każdej osobie kilkadziesiąt sekund trochę się tego czasu uzbiera

WujekAlien

@damw Nie, bo nie odbiorę telefonu. Dla kogoś to szybciej zadzownić, a dla mnie to przeprosić ludzi na spotkaniu, że musze odebrać telefon, wyjśc z salki, znaleźć miejsce, gdzie mogę swobodnie porozmawiać i dopiero odebrać/oddzwonić, to jednak chwilę trwa.

Statyczny_Stefek

@damw nigdy nie zrozumiem jak szybciej jest zadzwonić, przywitać się, zapytać o czas, zyskać skupienie człowieka który robił cos innego, wyjaśnić mu o co chodzi, odpowiedzieć na pytania zaskoczonego rozmowcy, który dopiero zbiera myśli niż wysłać zwięzłą wiadomość i czekać na kontakt z konkretnymi pytaniami.

damw

@Statyczny_Stefek jak masz wyslac 1 krótkie pytanie to może i będzie szybciej (zwłaszcza, jeśli wielu osobom musisz zadać takie samo), ale jak masz napisać więcej tekstu, i do każdej osoby innego, to szybciej się gada - po prostu na klawiaturze piszesz wolniej (a statystyczna osoba sporo wolniej niż mówi). W mailu też wypada się przywitać, też musisz zadać pytanie, wypada napisać do widzenia/usłyszenia/chuj ci w dupę itd.

brain

@Statyczny_Stefek O ile to nie jest jakaś prosta sprawa, to pisząc musisz albo napisać więcej żeby druga strona dokładnie wiedziała o co chodzi i czego chcesz, albo liczyć się z wiadomością z prośbą o uzupełnienie. Ogólnie żeby nie bawić się w ping ponga wiadomościami to chwile się zastanawiasz nad wiadomością która piszesz. W rozmowie ma się tą przewagę że można od razu zareagować jeżeli rozmówca nie wie o co chodzi, albo od razu przejść do rzeczy jak wszystko jest jasne.


@WujekAlien Dlatego nie odbiera się telefonów jak jest się na spotkaniu albo w innej sytuacji że nie można rozmawiać. Wtedy druga strona albo wyśle wiadomość o co chodzi z prośbą o kontakt, albo skorzysta z innego środka komunikacji.

Statyczny_Stefek

@damw @brain

Jak rozumiem @WujekAlien pisze o konferencjach, więc zapewne zestaw informacji jest tu standardowy i można sobie przygotować szablon maila, wycinając z niego ewentualnie zbędne rzeczy.


Ja ogólnie nie lubię gdy mi ktoś dzwoni, rozmowa zwykle kończy się "czy mogę to poprosić w mailu albo dostać linka do strony, gdzie to sobie przeczytam"?

brain

@Statyczny_Stefek Swego czasu organizowałem kilka konferencji. Mówię głównie o latach 2008-2014, ale dziś też czasem pomagam i mam wgląd jak to wygląda od środka. I mówię tutaj o konferencjach z szeroko rozumianej branży IT, gdzie ludzie naprawdę potrafią w maile i nowoczesne technologie. I teraz dwie kwestie:


  1. Standardowy zestaw informacji sprawdza się może do 20-30% uczestników. Reszta przynajmniej w jednym elemencie będzie potrzebowała jakiegoś wyjątku i specjalnego podejścia.

  2. Ludzie nie czytają maili i wiadomości, albo czytają i zapominają. Nawet jak wyśle się do wszystkich uczestników od których trzeba jakiś dodatkowych informacji specjalne spersonalizowane maile z prośba o uzupełnienie konkretnych danych to i tak odpisze może połowa.

AndzelaBomba

Jak Polak dzwoni to pół biedy

Gorzej jak Hindus z helpdesku wydzwania na teamsach mimo adnotacji w ticketcie please reply via e-mail 🙃

Zaloguj się aby komentować