zacznę od pochwał za formę portalu. Jest naprawdę spoko. Dobry UX, przystępny design. Szacunek. Chciałbym rozpocząć dyskusję. Portale społecznościowe stoją na potencjalne reklamowym. Raczej trudno wyobrazić sobie model biznesowy, w którym taki portal funkcjonuje inaczej. Opłacany abonamentem byłby pewnie bardzo niszowy. Jakimś pomysłem są pewnie mikropłatności. W jakim kierunku pójdzie hejto? Czy są już jakieś plany? Pomysły? Pracuję w branży marketingowej i dlatego mnie to ciekawi. Jestem prelegentem na branżowych konferencjach, więc przy okazji mogę być popularyzatorem platformy.
Na wstępie rzucę swoim pomysłem. Jakąś formą monetyzacji platformy jest wprowadzenie mikropłatności za treści, tj. jeśli ktoś wrzuca pierdoły, ofc są one za free, ale twórcy udostępniający merytoryczne artykuły, fotografowie, rysownicy itd, mogliby wrzucać treści płatne np. 1 lub 2 zł. Portal społecznościowy (np. hejto) pobiera prowizję. Uzupełnić mogłaby to subskrypcja "patronat" - treści dla fanów płacących określoną kwotę co miesiąc. Taki model czyni platformę wolną od reklam i darmową do społecznościowego użytku, a dodatkowo promuje twórców.
Jakie są Wasze pomysły? Jak widzicie rozwój tego portalu?

@Lebiediew Napiwki to też dobra opcja. Z jednej strony rzeczywiście - pieśń przyszłości. Z drugiej jednak, dziewiczość portalu jest atutem i jeśli powstaną fajne warunki do docierania do ludzi ze swoimi treściami, to przyciągnie szybciej twórców, a właśnie wartościowy content szybciej przyciągnie ludzi. Jeśli twórcy będą w stanie tutaj zarabiać na lepszych warunkach, to będą starali się przekierowywać tu ruch z innych portalów. Np robiąc ekskluzywny kontent na hejto. Kilku zasięgowych youtuberów czy blogerów zacznie dodawać do swoich treści "więcej zobaczysz na moim profilu na hejto.pl" i szybciutko się zapełni.