Na dziś tyle.
Silnik wrzucony, podłączony gaz, ssanie, paliwo, elektrozawór, artenator, masa, czujnik ciśnienia.
Tymczasowo musiałem dać oryginalny, zapyziały, tłumik. Planuję jednak wycieczkę docierawczo-dopasowującą. Z jednej strony cylindry dotrą się z tłokami, a z drugiej dopasujemy tłumik na tip top.
Dziabnąłem też zderzak strukturą żeby jutro zrobić hop siup i załadować go na samochód. Profesjonalna komora malarska z odpylaniem itede na zdjęciu
W środku muszę dorobić zasilanie dodatkowych zegarów, a przede wszystkim zamontować je. Przewody sygnałowe w izolacji silikonowej powinny wytrzymać temperaturę w komorze silnika, ale użyję jakieś 5 mb do przekazania sygnału niebędącego w żaden sposób wcześniej kondycjonowanym. Żyły przewodów to stal albo aluminium. Na razie giętkie.
#macmajster #maluch #fiat126p #diy #zrobtosam


