Komentarze (13)

Rudolf

@Millionth_Visitor napisz coś więcej o swojej przygodzie z reklamacją, większość opinii jakie widziałem w internecie na temat reklamacji zielonych gówien było przytłaczająco pozytywnych. sam mam parę ich narzędzi i do jakichś hobbystycznych pierdół gdzie sprzęt musi pochodzić chwilę nadają się świetnie

Yes_Man

@Rudolf podpinam się ale z tą różnicą że moje narzędzia z Lidla zwyczajnie nie chcą się zepsuć ¯\_(ツ)_/¯

zomers

@Rudolf mi padło jedno, zajechane na budowie przez ojca, wymienione na nowe, dwa tygodnie chyba trwało. Żadne z pozostałych chyba 10 nigdy nie padło, ale jestem amatorem.

Millionth_Visitor

@Rudolf

@dez_ a korzystałeś z tego w praktyce?

We wrześniu kupiłem diaxa na akumulator, padł dość szybko bo w październiku 30.10 złożona reklamacja (rękojmia, nie gwarancja). Obiecali wymianę której nie doczekałem się do dzisiaj, napisałem w piątek maila co tam słychać z moim zgłoszeniem i wczoraj mi odpisali że jednak mi nie wymienią, tylko zwrócą kasę za 10 dni. Także trzeci miesiąc mielą moje zgłoszenie, ani sprzętu ani kasy.


Wcześniej padł mi akumulator od innego urządzenia, zgłosiłem reklamację, odeslali mnie do serwisu. Serwis stwierdził że nie jest właściwym serwisem więc odesłali mnie z powrotem do lidla. Cisza, wysłane 6 czy 7 maili, w końcu wkurwiłem się i wysłałem żądanie listem poleconym... nadal cisza. W końcu olałem temat, bo wyczytałem jak zreanimować ten akumulator i jednak działa (był zbyt głęboko rozładowany) ale w teorii moja reklamacja nadal jest przez nich mielona. Totalna olewka.

Millionth_Visitor

Kupowałem w sklepie online jbc

W każdym razie, do merium, mam 3 baterie, ładowarkę, kilka innych narzędzi więc nie chcę teraz wszystkiego wymieniać tylko chciałem spróbować innego producenta do którego te bat. mogą pasować

dez_

@Millionth_Visitor korzystałem kilka razy (4-5 razy w sumie, kilka lat temu kazali odsyłać uszkodzony sprzęt, od jakiegoś czasu zmienili to. Na jesień zgłaszałem problem z myjką ciśnieniową - przysłali nową, a starą kazali zutylizować we własnym zakresie). Masz po prostu jakiegoś kosmicznego pecha. Niepotrzebnie ruszyłeś rękojmię (Lidla), gdyby robić to przez gwarancję cały proces robiłby gwarant, a z nimi problemu nie ma. Lidl sam w sobie jest słaby w obsłudze - pamiętam afery z promocją na jakieś baterie kuchenne - wysyłali odwrotny model, a później pyskowali tym co zgłaszali problem.

pigoku

@Millionth_Visitor widziałem na allegro adaptery drukowane 3d pozwalające na przejścia pomiędzy różnymi systemami. Albo na olx z całością i zacznij inwestować w jakąś konkretną markę budując sobie bazę narzędzi.

Rudolf

@Millionth_Visitor to chyba ty dałeś plame nie lidl

Yes_Man

@Millionth_Visitor akumulatory są objęte gwarancją max 6mcy. Jeśli producent da Ci taką gwarancję

Fly_agaric

@Rudolf No właśnie. Ja często wybieram Lidla nawet, jak jest kilka opcji, właśnie dlatego, że oddać łatwo jak coś jest nie tak. Jak nie minęło 2 lata, to nigdy problemu nie miałem - zepsute i masz paragon? Proszę zwrot gotówki.

dez_

@Millionth_Visitor ale że jaka kpina? Lidl albo zwraca kasę, albo wymienia na nowy (często nie chcąc zwrotu starego uszkodzonego). Nie ma drugiej takiej firmy - zwłaszcza że dają 3 lata gwarancji. Coś tu nam kręcisz. Lidlowy sprzęt się psuje, ale to nie jest sprzęt dla profesjonalistów, czy nawet intensywnych majsterkowiczów więc ciężko od niego oczekiwać mega jakości.

Dzielny

@Millionth_Visitor jeszcze nawet nie musisz zanosić do sklepu bo masz door to door

hejtownik

Ogólnie reklamację w Lidlu to kpina, sprzedali mi ostatnio spleśniałe chlebki pita, dostałem bon na dychę 😆 następnym razem jak będzie coś spleśniałe lub po terminie od razu leci donosik do sanepidu, jak się im napisze dokładnie co i gdzie szukać to zazwyczaj są na miejscu na drugi dzień z rana.

Zaloguj się aby komentować