Komentarze (6)
A ile kosztuje wejściówka do sklepu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@nietzsche "a to spierdalojta" xD
Pewnie w necie 30% taniej to sobie ludzie przychodzili przymierzyć.
Ludzie się nie nauczą. W cenę takiego produktu wliczona jest również praca obsługi. Jakiś czas temu kupowałem wózek dziecięcy w sklepie stacjonarnym i obsługa mi też poświeciła dużo czasu na pokazanie różnych możliwości, itp. Cena wózka w sklepie była o 200zł wyższa niż na necie, ale w ramach tych dwustu złotych dodatkowo otrzymuję wsparcie techniczne. Mogę zadzwonić do sklepu i zawsze pomogą, jakby coś się zepsuło to pomagają przy naprawach gwarancyjnych, oferują wózek zastępczy na czas naprawy. Powodzenia z taką obsługą przy sklepie internetowym.
Jak podjechałem z fotelikiem i dzieckiem w nim, to mimo, ze obsługa mnie przeszkoliła jak poprawnie korzystać z fotelika kilkanaście dni wcześniej, to pan wyszedł do mnie jeszcze raz i mi potwierdził czy dobrze wkładam i zabezpieczam dziecko.
Dobry sklep stacjonarny > zakupy internetowe > kiepski sklep stacjonarny
@HejterNaczelny mam taką obsługę internetowo, już sprawdzone z pierwszą awarią wózka xD
@HejterNaczelny no i bardzo dobrze powiedziane.
Niestety nie jest łatwo rozróżnić dobry i zły sklep i oczywiście tych pierwszych jest dużo mniej.
Nieraz obsługa wydaje się najlepsza, a okazuje się, że wpychają produkt, który zależy im, żeby w końcu zszedł, w cenie wcale nie promocyjnej.
Albo okazuje się, że ich produkty to największe badziewie, bo zakładają, że droższych (po nałożeniu ich marży) nikt nie kupi, więc nawet ich nie mają na stanie.
Nie mówiąc już o tym, że przez niskie zarobki sprzedawców, często nie mają oni pojęcia o sprzedawanych produktach.
Temu i ja przeszłam na ecommerce, z czytaniem poradników i opinii w necie.
Zaloguj się aby komentować
