Dzień dobry. Niniejszym przedstawiam piątą część z serii #uwagaklasyk gdzie nieregularnie opisuję samochody, które w moim odczuciu powinny zdrożeć w najbliższych latach. Proszę moich wpisów nie traktować jako murowaną inwestycję. Jest to raczej porcja wskazówek od dziwaka, który od kilkunastu lat codziennie w ramach hobby przegląda portale ogłoszeniowe.
Gwoli wyjaśnienia: nie będzie tutaj Mercedesów, BMW i wytworów z PRL, które prędzej czy później muszą zdrożeć niezależnie od modelu/wersji silnikowej. Znajdą się za to auta wciąż tanie, które większość ludzi uważa za złom zamiast potencjalnego klasyka.
Poprzednio przedstawiałem:
-Fiat Multiplę https://www.hejto.pl/wpis/czesc-startuje-z-tagiem-uwagaklasyk-gdzie-nieregularnie-bede-przedstawial-samoch
-Volkswagena Golfa 2 https://www.hejto.pl/wpis/czesc-chcialbym-was-powitac-na-tagu-uwagaklasyk-gdzie-nieregularnie-bede-przedst
-Forda Focusa 1 https://www.hejto.pl/wpis/czesc-oto-trzecia-odslona-wpisu-z-serii-uwagaklasyk-gdzie-nieregularnie-przedsta
Nissana 350Z https://www.hejto.pl/wpis/czesc-przed-wami-czwarta-czesc-wpisu-z-serii-uwagaklasyk-gdzie-nieregularnie-prz?commentId=df801296-6176-44a5-abab-a7a5ed90e339
Dziś w roli głównej Fiat Seicento Sporting
Czy się komuś to podoba czy nie, poprzednik Seicento czyli Cinquecento Sporting, zaczął już być poszukiwanym youngtimerem. W tej chwili na olx są tylko dwa egzemplarze, jeden za 5500zł, drugi za 11000. Cieniasy drożeją już nawet za zachodnią granicą, gdzie ceny za zadbany samochód osiągają nawet 5000 euro. Nie trudno się domyśleć, że podobny los spotka następcę. Wersje Schumacher i Abarth to właściwie pewniaki.
Dlaczego Seicento Sporting? Bo to tani, prosty jak cep samochód, który może służyć jako wózek zakupowy z szansą na wzrost cen w najbliższych latach.
Jaki silnik wybrać? Tutaj nie ma wyboru, był tylko 1.1.
Na co uważać? Właściwie tylko na wypadkowość i korozję, te auta są skrajnie proste w naprawach i mają bardzo tanie części.
#uwagaklasyk #motoryzacja #samochody #youngtimer #inwestycje #pieniadze



