Dawno nie byłem tak nagrzany na jakąś grę. Clair Obscur: Expedition 33 wychodzi za w sumie tydzień i wspominam tylko dlatego, że może komuś też przypaść do gustu. U mnie w teorii zaznacza wszystkie punkty, bo ma świetną oprawę, gameplay, historię, muzykę i fantastyczną obsadę aktorów, w tym Charliego Coxa, którego możecie kojarzyć z roli Daredevila, czy Andiego Serkisa, czyli... A kogo on już nie grał?


Studio wypuściło 4h demo jakiś czas temu dla sporej liczby osób i pewne rzeczy można już ocenić, jak minimalna karta grafiki do w miarę płynnej gry (GTX 1060 - 30-35 fps przy rozdzielczości 1920x1080). Poza tym system walki, sposób narracji itp.


Ogólnie zostawiam tylko w ramach ciekawostki. Premiera 24 kwietnia i jak macie gamepassa, to już można sobie pobrać i czekać.


Kurde, ale ta muzyka jest miodna...


-------

#grykomputerowe #gry #ps5 #xboxgamepass #gamepass #xbox

Komentarze (10)

paulusll

@Dziwen Zaś nas olejesz

Dziwen

@paulusll może... xd

paulusll

@Dziwen 10 maja szykuje się piknik na Śląsku

edit: ognisko będzie w lesie

bojowonastawionaowca

@Dziwen e, nie moje klimaty

Dziwen

@bojowonastawionaowca no pod ciebie bardziej motyw średniowiecza i maszynek do mięsa. XD

bojowonastawionaowca

@Dziwen mmm, mów mi więcej

wonsz

ja może i nie nagrzany, ale system walki remaków FFVII mnie cholernie rozczarował a tu widać że da się turówkę pożenić z mniej lub bardziej QTE, to i też czekam.

Zarieln

@Dziwen Quick Time Events w grze turowej? No chyba nie xd Do tego stockowa grafika z Unreal Engiene 5? Dziękuję, postoję.


Oczywiście nie mam nic przeciwko temu, że Tobie to pasuje, ale dla mnie jest to kolejny tytuł po którym widzę, że współczesne gry nie są dla mnie.

Dziwen

@Zarieln w JRPGach QTE to norma od lat, choć tam najczęściej ogranicza się to do jakiegoś boosta w postaci "Kliknij B w odpowiednim momencie, by uzdrowić drużynę" lub zwiększyć obrażenia. W przypadku E33 francuskie studio chce zbliżyć to, co znamy właśnie z japonskich produkcji do zachodnich akcyjniaków. Dlatego masz QTE w postaci bloków i uników, manualne celowanie z broni palnej lub magii w dowolne części ciała wrogów i bardziej manualne, czy rytmiczne kombosy. Dla mnie brzmi ciekawie, choć rozumiem, że nie wszystkim się to spodoba.

eloyard

@Zarieln QTE w Last Remnant było w pytę, ale chyba jestem w mniejszości kiedy powiem, że mi się ta gra podobała

Zaloguj się aby komentować