Komentarze (13)

MementoMori

Jak zginęły na morzu to pewnie @bartek555 za⁎⁎⁎ał do swojej bety xd

green-greq

@MementoMori wątpię, do bety można mieć większe dwa razy taniej, ale za darmo to mógł się skupić, szczególnie że były zaciski i zwykle i na hydrauliczny ręczny

bartek555

@green-greq ale po co mi wieksze skoro moge miec takie za darmo

green-greq

@bartek555 bo blaszki i piny idą w innej paczce pewnie samolotem, to te będą bezużyteczne ( ͡° ͜ʖ ͡°)

bartek555

@green-greq blaszki i piny juz sobie dokupie ;)

green-greq

@bartek555 powodzenia, niestety nadal więcej niż całe zaciski do BMW 😭

bartek555

@green-greq chyba zalezy do jakiego? ;)

green-greq

@bartek555 ja jestem biedakiem więc porównuje z zaciskami do jakiegoś E36 czy E46 330. Tam jak pamiętam były z tyłu tarcze z 320mm i zaciski używane można było dostać za 300, czyli w cenie właśnie blaszek do Subaru xd

bartek555

@green-greq aaa ok, bo wlasnie patrze ze do mnie 1 szt to 500€ xD

bartek555

@green-greq swoja droga te twoje pasuja jak ulal, dziekuje

green-greq

@bartek555 to już pełne lecenie w kulki przez producenta. Do Subaru zaciski brembo na przód kosztują 7k, do Megane rs pasujące pod te same tarcze i klocki tylko z innym rozstawem mocowania 1600, w obu wypadkach cena za komplet nówek Ori brembo.

bartek555

@green-greq tak tylko spojrzalem na pierwsze lepsze ori, ale kto by ori kupowal jesli jest dokladnie tak jak mowisz.

green-greq

@bartek555 no niestety. Ja myślałem nad zaciskami z renault na przód, ale na tył do Subaru w normalnych pieniadzach to nic nie ma. Dlatego najlepiej cenowo wyszło zamówić komplet przód i tył z Xhin w USA, bo w Chinach bezpośrednio musiałbym 50 kompletów zamówić.

Zaloguj się aby komentować