Komentarze (6)
@A_I dla kierowców zmiany nie będzie, bo te feature będzie testowany w ameryce północnej, gdzie rozkład userów na płeć jest 50/50.
Do tego nie rozumiem tego do końca. Kierowca ubera przyjmujący trasę widzi kto ją zamawia - zawsze można trasy nie przyjąć. No ale już po kilku odrzuceniach algorytm przestanie ci proponować trasy, więc sami na siebie ukręcili bat przez który muszą teraz kombinować. Wystarczyłoby żeby kierowca nie był karany za odrzucenie kursu.
Mnie tylko zastanawia jak bardzo podzielone jest społeczeństwo i jak bardzo nakręcono strach jednej płci przed drugą, że takie funkcje są potrzebne. Zanim pojawił się uber nie było mowy o tym że kobiety boją się jeździć taksówkami, albo że kobiety kierujące taksówkami boją się wozić mężczyzn. Co takiego się zmieniło przez 16 lat że taki strach się pojawił?
@Maciek chyba strach się pojawił z tego powodu, ze kiedyś żeby zostać taksówkarzem próg wejścia był dużo większy, a przez aplikację typu Uber wystarczy w sumie prawo jazdy i samochód i już. Korporacje taksowkarskie wymagały licencji, przeprowadzały rekrutację itd. A teraz z tymi uberami nawet nikt nie rozmawia chyba.
Opinie pozytywne mogą sobie wzajemnie z kolegami ponabijać, a potem nie wiadomo z jakim czubkiem się jedzie
@A_I czyli w sumie dochodzimy do punktu w którym można zacząć weryfikować tezę, że wyższa opłata za taksówki i dłuższy czas oczekiwania były uzasadnione
@Maciek w usa? No to cyk, jestem trans kobietą, spróbuj mnie nie wziąć
Krok w dobrą stronę, ale ja bym poszedł dalej i całkiem zablokował kobietom możliwość przyjmowania męskich klientów.
@bug-overflow dlaczego nie prowadzenia pojazdów? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zaloguj się aby komentować

