172 300 + 23 = 172 323


Szybka rundka podczas pięknego golden hour (oczywiście podczas zdjęcia było trochę chmur, standardowo, ale musicie mi uwierzyć xD).

W jedną stronę był w morde wind, za to w drugą też. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Przy okazji zauważyłem, że robię chyba błąd. Wydaje mi się, że jeżdżę za szybko, tj. zbyt obciążam organizm. Pewnie jest to dobre raz na jakiś czas, ale raczej jeżdżenie co jazdę na 80-90% mija się z celem i muszę przejść bardziej na treningi tlenowe. Średnia spadnie, ale powinno się to później pozytywnie odbić i większe dystanse będą mniejszym problemem (zazwyczaj po 70 kilometrze bywało ciężko). Chętnie posłucham Waszych doświadczeń, przyjmę wszelkie porady.


Wpis dodany za pomocą https://hejto.sztafetastat.eu

#rowerowyrownik #rower #gravel

e00c0952-cf7f-463e-b762-8cc6bc109f4a

Komentarze (7)

Furto

Przy okazji zauważyłem, że robię chyba błąd. Wydaje mi się, że jeżdżę za szybko, tj. zbyt obciążam organizm.


Polecam zakup pasa Magene H303 na Alie za ok. 50 zł. Mi to pomogło ogarnięcie się właśnie pod tym względem.

pingWIN

@Furto Dzięki, właśnie myślałem o nim. Spróbuję ze 2 treningi włączać na zegarku, a jak będzie spoko to dokupię taki. Mam czujnik kadencji Magene i fajnie się sprawdza z Wahoo właśnie. Do budowania wytrzymałości ile myślisz trzymać % hr max? 70%?

Furto

@pingWIN Sprawdź priv :)

pingWIN

@Furto Dzięki Hejto mi nie wyświetliło, więc dobrze, że dałeś znać

Stashqo

@pingWIN pulsometr i jakiś przypominacz o jedzeniu i piciu to coś co warto mieć na dłuższych dystansach. W zupełności Cię rozumiem bo też jeżdżę zazwyczaj blisko swojego maxa, strefa trzecia rzadko na zjazdach a druga tylko przypadkiem. Jeśli mam silę w nogach to muszę cisnąć aż nie zdechnę, nie wiem czemu ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯

pingWIN

@Stashqo No właśnie tak jest, a wyniki i tak słabe xD Przypominacz o jedzeniu mam właśnie, ten pulsometr będę musiał ogarnąć. Kadencja już też sporo zmieniła odkąd mam czujnik i testuje różne, bo zauważyłem, że na wyższa kadencja jest spoko, ale właśnie tętno muszę jeszcze zacząć kontrolować..

heavelock

@pingWIN wiem, że obciążenie treningowe drastycznie inne, ale zgodnie z teorią o polarized training podobno powinno się jeździć przez większość czasu w easy zone. https://youtu.be/Ju3McjlSoAg


Sam na sobie jeszcze tak na prawdę nie próbowałem.

Zaloguj się aby komentować