Zdjęcie w tle
TikiMakaka

TikiMakaka

Specjalista
  • 3wpisy
  • 15komentarzy
Już wiem jak PiS kupował sobie przychylność Pana Solorz-Żaka (czy tam Krok) i mediów Grupy Polsat.
Wydatki na reklamę SSP w Polsacie wzrosły z 8,3M zł w 2017r. do 26,2M zł w 2019 r.
Dla TVN spadły z 13,4M zł w 2018 r. do ilości marginalnych lub wręcz zera w kolejnych latach.
#polityka #bekazpisu #media #wiadomoscipolska
eb29648d-4bb9-4a07-a0b4-43d3e8c8f685
smierdakow

Szybko Solorz zapomniał kto mu płacił xd

LondoMollari

@smierdakow Po prostu pan Solorz działa w nowoczesnym modelu biznesowym - PaaS (Propaganda as a Service), zamiast przestarzałego modelu (np. stosowanego przez Orlen i Polska Press), gdzie całość produktu propagandowego kupuje się na własność.


Przestali wykupywać subskrypcję - to i usługa się skończyła. Taki model biznesowy zapewnia lepszą elastyczność polityczną, dostosowaną do potrzeb nowoczesnych elektoratów. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

CzosnkowySmok

@smierdakow Solorz dostał kontrakt na elektrownie atomową i to zdecydowało o współpracy z pisem.

A że Solorz nigdy nie walczył z żadną władzą to jest bardzo przewidywalny.

CzosnkowySmok

@TikiMakaka 1.7 miliona złotych na telewizję Republika. Całkiem sporo jak na oglądalność niższą niż niejeden kanał na YouTube i udziałem w rynku liczonym w promilach.

Frog

@CzosnkowySmok tak szły miliony na fundacje Sakiewicza. Także to są inne kwoty. I nie szły tak bezpośrednio z budżetu, tylko przez spółki państwowe.

CzosnkowySmok

@Frog na szczęście przejebali tę kasę. Nie udało im się wrzucić republiki do mainstreamu.

kaszalot

na grubasa pornograficznego połowa budżetu, zajebiście

Zaloguj się aby komentować