Zdjęcie w tle
Arek_Lowca_Pieczarek

Arek_Lowca_Pieczarek

Kompan
  • 4wpisy
  • 16komentarzy
Czy są z nami budowlańcy? Będę ocieplać podłogę strychu. Jest ona z desek. Chcę ułożyć wełnę mineralną + legary i na to płyty OSB żeby móc chodzić po strychu. Pytanie brzmi: jak w takim układzie powinny wyglądać warstwy paroizolacyjne/paroprzepuszczalne?
Opornik

@Arek_Lowca_Pieczarek Ja będę u siebie docieplał - ale ponieważ strych nie będzie "użytkowy", po prostu położę wełnę między belki, i przykryję deskami, zostawiając 5mm przerwy między nimi.

Arek_Lowca_Pieczarek

@Opornik Chyba tak trzeba robić, tylko tę szczelinę większą. Znalazłem w końcu artykuł o tym (wcześniej jak szukałem to wszystkie były, ale o ocieplaniu dachu... Słabe jest moje google-fu). Piszą, żeby miała 2-3 cm. U mnie też będzie nieużytkowy (głupie określenie, magazynowanie szpeju i przydasi to też użytkowanie ), ale być może z pięć-dziesięć lat będę chciał zrobić tam jakieś pokoje, to położę na zaś trochę grubsze OSB.


https://receptynadom.pl/jak-ocieplic-drewniany-strop-pod-nieogrzewanym-strychem/

Arek_Lowca_Pieczarek

@Opornik A wróć, Ty piszesz o szczelinach między deskami. To pół centymetra powinno być OK według świeżutkiej wiedzy z artykułu. Ja myślałem o szczelinie wentylacyjnej pomiędzy wełną a deską nad nią.

Tyglys

Z tego co znalazłem w necie, ociepla się to tak jak i ściany. W linku grafika. Ja bym użył suchego drewna jako legarów, lub chociaż sezonowanego.

https://budujemydom.pl/i/2020/03/02/217010-ac87-1200x0-sc1x77778_porada-ocieplenie-stropu-budujemydompl.png

GitHub

@Arek_Lowca_Pieczarek co prawda strop żelbet ale dam jak u mnie jest w projekcie. Tylko styro i OSB.

1db379c6-0af2-48f3-8ae6-7130334fb26f

Zaloguj się aby komentować

#chwalesie #steam
Dzisiaj mogę się pochwalić gierką, której strona właśnie wleciała na steam. Zrobiona przez niewielki zespół po godzinach pracy i szlifowana po nocach
Na razie będzie to dynamiczny VR-owy shooter na 4 osoby, wave defence przed zombie (wiem... ) w post apokaliptycznym Bostonie. Jeżeli uda się uzyskać finansowanie to chcemy go powoli przemienić w coś większego, z nastawieniem na trochę powolniejszą rozgrywkę survivalową z półotwartym światem. O, takie State of Decay na VR.
Zapraszamy na discord gierki (podany na stronie steam), chętnie posłuchamy jakichś uwag, sugestii bądź krytyki. Będzie też możliwość pogrania przed wydaniem, przed wczesnym dostępem chcielibyśmy bardziej zaangażowanym osobom udostępnić klucze gry.
https://store.steampowered.com/app/2358600utm_source=reddit
e6570fc0-318f-4941-bc95-27372acd9342
a830bcfb-c2c0-4c30-9da7-c168229661eb
638b7914-ad3a-4b58-b36d-862adf83a42a
c5c95e31-200f-4dff-aeb1-627477df0492
WiecNo

@Arek_Lowca_Pieczarek Na okładce kilka cieni a tryb jednoosobowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zaloguj się aby komentować

Chwalę się!
Na youtube wjechał właśnie trailer (bardziej to teaser IMO, ale wydawca podpisywał) gry którą robię z grupką kumpli. Będzie to nasza pierwsza komercyjnie wydana gra, chociaż mamy też drugi tytuł który właśnie osiąga przełom alfy i bety. Ogólnie ekscytacja mocno, bo próbujemy się przebranżowić i wejść w zawodowy gamedev.
https://youtu.be/dkmw3BDCNSw
Spider

@Arek_Lowca_Pieczarek No i chwała Wam i oby się udało i sodowa do glowy nie uderzyła. Mam mały niesmak po pewnych produkcjach, gdzie na początku wszystko fajnie się kleji a potem tytuł zabija wtórność i nuda. Nie wspomne o płatnych dodatkach gdzie np. Tank mechanic simulator, jako fan gąsienicowych aby odnowic Królewskiego Tygrysa zapłac se pan..no sorry "Car mechnic simulator" to samo malucha 126p chcesz..kup kup kup i tak niesmak pozostał jako ta ja naiwna maszynka do zarabiania :/.

DOgi

@Arek_Lowca_Pieczarek pojazdy nie mają czujników opromieniowania laserem? Dlaczego gracz ciągle trzyma pojazdy na celowniku? Jak wiele hitboxów mają pojazdy? Co ze strzelaniem bez widoczności/zza przeszkody?

Arek_Lowca_Pieczarek

@DOgi TOW jest kierowany za pomocą światłowodu, nie na promień lasera. Nie jest też bronią typu fire-and-forget, więc od wystrzału do trafienia trzeba pocisk prowadzić za pomocą krzyża celowniczego. Nie pozwala na prowadzenie ognia bez widoczności celu (aczkolwiek sam operator może być schowany za wzniesieniem bądź innym kawałkiem gruzu, a nad nie wystawać tylko góra wyrzutni). Co do hitboxów to póki co jest jeden Ale chcemy mieć coś na poziomie war thundera, z odwzorowaniem różnego poziomu odporności z różnych stron + możliwością porażenia podzespołów i osiągnięcia np. mobility kill.

Zaloguj się aby komentować