Chwalę się!
Na youtube wjechał właśnie trailer (bardziej to teaser IMO, ale wydawca podpisywał) gry którą robię z grupką kumpli. Będzie to nasza pierwsza komercyjnie wydana gra, chociaż mamy też drugi tytuł który właśnie osiąga przełom alfy i bety. Ogólnie ekscytacja mocno, bo próbujemy się przebranżowić i wejść w zawodowy gamedev.
https://youtu.be/dkmw3BDCNSw
Spider

Nie wiem jak reszta graczy, ale mam średnie nastawienie jak widze logo Play Way.-wręcz wrażenie, że firma lawiniwo zawala różnorakimi symulatorami , które później umierają w "gąszczu".

Artee

@Spider Playway to głównie wydawca i ja np jestem fanem. Car mechanic simulator to złoto, a np kiedyś zagrywałem się też w house flippera czy DDS

Mają też swoje perełki dla konkretnych grup typu gold rush, i np symulator żula pamiętam że robił fajne wyświetlenia i streamerów.

Ja jestem fanem ale lubię wszelakie symulatory dla czilku i nie mam też do nich wygórowanych oczekiwań. Plusem jest też to że często dają prolog danej gry, czyli np pierwsza misja czy coś do sprawdzenia przed finalnym wydaniem 50zł za te gierki. Na steamie też bez problemu zwracają kasę jeśli nie mamy przegranych 2 pełnych godzin (bez podania przyczyny zwrotu).

Ale zdaje sobie sprawę że to żę wydają same symulatory może odrzucać, szczególnie że większość symulatorów to kupa. W moich oczach to pierwszy wydawca gdzie właśnie te symulatory wydawał bez bugów lub szybko je naprawiał, w odróżnieniu do jakiś niemieckich ścieków

Arek_Lowca_Pieczarek

@Spider no prawda, PW wydaje dużo tytułów i niektóre sprawiają wrażenie budżetowych produkcji. Taka ich strategia widocznie, nie wypada mi komentować Ale mam nadzieję, że nam się uda zrobić coś interesującego. Założeniowo obecnie to trochę takie skrzyżowanie Sniper Ghost Warrior i Army, ale nastawione na single player. Aczkolwiek jeszcze trwa zabawa koncepcjami i ideami. Na pewno będą wybuchające czołgi i latające wieże

Spider

@Arek_Lowca_Pieczarek No i chwała Wam i oby się udało i sodowa do glowy nie uderzyła. Mam mały niesmak po pewnych produkcjach, gdzie na początku wszystko fajnie się kleji a potem tytuł zabija wtórność i nuda. Nie wspomne o płatnych dodatkach gdzie np. Tank mechanic simulator, jako fan gąsienicowych aby odnowic Królewskiego Tygrysa zapłac se pan..no sorry "Car mechnic simulator" to samo malucha 126p chcesz..kup kup kup i tak niesmak pozostał jako ta ja naiwna maszynka do zarabiania :/.

DOgi

@Arek_Lowca_Pieczarek pojazdy nie mają czujników opromieniowania laserem? Dlaczego gracz ciągle trzyma pojazdy na celowniku? Jak wiele hitboxów mają pojazdy? Co ze strzelaniem bez widoczności/zza przeszkody?

Arek_Lowca_Pieczarek

@DOgi TOW jest kierowany za pomocą światłowodu, nie na promień lasera. Nie jest też bronią typu fire-and-forget, więc od wystrzału do trafienia trzeba pocisk prowadzić za pomocą krzyża celowniczego. Nie pozwala na prowadzenie ognia bez widoczności celu (aczkolwiek sam operator może być schowany za wzniesieniem bądź innym kawałkiem gruzu, a nad nie wystawać tylko góra wyrzutni). Co do hitboxów to póki co jest jeden Ale chcemy mieć coś na poziomie war thundera, z odwzorowaniem różnego poziomu odporności z różnych stron + możliwością porażenia podzespołów i osiągnięcia np. mobility kill.

Zaloguj się aby komentować